JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

24 November 2011

4 PISTOL BELERANG ZAMAN KANAK-KANAK


Masihkah korang ingat benda yang bergulung-gulung kaler merah ni? Nasihangit pernah ada banyak dulu masa kanak-kanak. Sekarang susah nak jumpa budak-budak main permainan ni. Silap hari bulan pistol ni makan tuan sebab terpercik api dekat tangan. :)


Kalau ada lagi, nasihangit nak belilah. Simpan buat kenang-kenangan. :D
Comments
4 Comments

4 mangsa nasihangit:

aimaniman said...

sekarang ni pistol 'laser' la NH... anak2 akak sibuk 'melaserkan' orang lain.. tembak tepat kat dahi plak tu...

yo87 said...

ooo..tu la, budak2 sekarang dah advanced. hehe ;)

NALIN PUTERI said...

suka main bend ani..
lau xde pistol dia pun xkisah..
leh ketuk guna batu.. hehehe

yo87 said...

@NALIN PUTERI

btol2. :) tapi kalau pakai batu, banyak yg tak jadi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...