JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

23 August 2012

0 OMG!! SISTEM UNIK PAM AIR DI INDIA


Air lain yang dipam, air kencing pulak yang terpancut. Hahaha ;3

1 PERMINTAAN TERAKHIR SEORANG BANDUAN AKHIR


Kita biasa dengar cerita bahawa pihak penjara akan menunaikan hajat terakhir seorang banduan sebelum mereka dihukum mati. Jadi, apa kata kita tengok apakah hajat banduan akhir ini? ;3

0 TIPS GALAK BUDAK-BUDAK MENABUNG DI HARI RAYA


Kita sebagai orang dewasa haruslah memupuk sikap menabung kepada budak-budak terutama time hari raya ni. Mesti banyak dapat duit raya. Masa kecil-kecil dulu, dalam setahun dapat RM10 pun nasihangit dah bangga satu rumah. Budak-budak zaman sekarang pulak lagi advance, ada yang dapat sampai nak cecah seribu. Namun, duit yang dapat tu janganlah dibelanjakan secara tak menentu. Mestilah menabung. Macam mana nak galakkan mereka menabung? Beli jer tabung canggih macam dekat bawah ni. Pasti mereka akan tiap-tiap hari menabung. Hehehe ;3

0 GEMPAR!! BOXER P.RAMLEE MASIH ADA


Tak sangka boxer ala-ala seniman bujang lapok Tan Sri P.Ramlee masih digunapakai sehingga hari ini. Hahaha ;3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...