JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

30 September 2012

0 GILA!! SIMPAN MAYAT ANAK DALAM PETI AIS


Gila!! Itulah ungkapan yang patut nasihangit cakap dekat sepasang suami isteri di China ini. Tian Xueming, 54 tahun, seorang tukang kayu di perkampungan di Selatan China tak dapat menerima hakikat kematian anak lelakinya. Akibat itu, dia menyimpan mayat anaknya yang berusia 18 tahun di dalam peti sejuk beku. Setelah 6 tahun menyimpannya, berita ini tersebar ke serata dunia. Anaknya meninggal dunia akibat leukaemia. Sebelum ini, Tian mempunyai seorang anak perempuan namun mati juga sebab jatuh sakit. Kali ini, Tian betul-betul tak dapat terima hakikat.

0 OMG!! HABUAN RM199 JUTA KEPADA SESIAPA YANG SANGGUP KAHWININYA


Seorang jutawan dari Hong Kong, Cecil Chao Sze-tsung, 77 tahun menawarkan habuan sebanyak RM199 juta kepada sesiapa saja yang sanggup mengahwini anaknya, Gigi, 33 tahun. FYI, Gigi adalah seorang lesbian dan telah 7 tahun berkahwin dengan kaum sejenis. Jadi, sebaik saja tahu anaknya seorang lesbo, dia terus menawarkan RM199 juta kepada sesiapa saja yang sanggup mengubah anaknya menjadi wanita sejati. Tak kira orang tu kaya atau miskin sebab dia pun dah kaya nak mampus.

0 WTF!! IMPOSSIBRU!!


Bagus brader ni! Pergi mana-mana pun tak hilang jati diri sampaikan makan pizza pun pakai chopstik. Hahaha ;3

28 September 2012

0 LAWAK!! TENGOK DI STADIUM TAK SAMA TENGOK DI


Memang betul!! Suasananya amat berbeza antara korang tonton game di TV dengan korang tonton di stadium.

0 AYAH KAU GAY KE?


Kesian!! Kawan-kawan dia tak tahu bahawa ayah dia dah tak ada. Sabarlah yer. ;3

0 WTF!! RONALDO DAH MAKIN BUNCIT


Siapa tak kenal Ronaldo? Bukan Cristiano Ronaldo!! Dia merupakan seorang lagenda bolasepak paling tersohor di dunia kalah arwah Mokhtar Dahari. Bak kata peminat bola dulu-dulu, kalau bola dapat dekat kaki dia one by one dengan penjaga gol, confirm GOL!! Begitulah hebatnya beliau. Namun, itu adalah sejarah silam. Kini, dia dah berubah. Apa yang berubah? Jom kita saksikan. Hahaha ;3

0 SEKSI!! DEDAH SANA-SINI DI PASAR RAYA


Apa dah jadi dengan fesyen di China? Dah tak ada maruah ke? Pakaian bukan main menjolok mata lagi. Lepas tu marah kalau panggil pelacur. Padahal, sendiri yang tayang aset. Perempuan murahan. Hahaha ;3

0 WTF!! DUNIA DAH TERBALIK


WTF!! Kalau dulu ibu bapa bagi jer guru buat apa saja untuk mendidik anak-anak. Sekarang ni, ibu bapa terlampau manjakan anak. Sebab tu lah anak jadi kurang ajar. Bukan salah anak, tetapi salah ibu bapa. Hahaha ;3

0 LOL!! BINATANG JADI MODEL KERETA


Kalau dulu amoi-amoi seksi digunakan untuk tarik perhatian pencinta motorshow. Kali ni di Taiwan, mereka menggunakan anjing laut. Seksi tu!! Hahaha ;3

27 September 2012

0 OMG!! TATU YANG KELIHATAN REALISTIK


Tatu adalah sejenis dakwat yang dicecah ke atas kulit menggunakan mata peniti yang panas dan tajam. Tatu akan kekal sampai bila-bila. Jadi, janganlah orang yang beragama Islam membuat tatu sebab tak sah korang solat. Namun, dekat bawah ni nasihangit nak tunjukkan beberapa tatu yang nampak realistik lukisannya. Hehehe ;3

1 BUKTI FILEM DAVID TEO BERBALOI UNTUK DITONTON DI PAWAGAM


Siapa tak kenal David Teo? Seorang penerbit filem terkenal di Malaysia yang sentiasa menerbitkan filem pelbagai genre. Namun, ada jugak orang yang tak suka dengan filem terbitan beliau. Ada yang cakap filemnya lawak bodoh, tak relevan dan macam-macam lagi cercaan. Tetapi nasihangit percaya korang akan lebih menyokong filem beliau berbanding filem dekat bawah ni. Hahaha ;3

0 WTF!! RAKYAT JEPUN MUNCUL LAGI DENGAN TREND BANGANG!!


Hanya memerlukan suntikan air garam selama dua jam, seseorang mampu menimbulkan bonjolan pelik di atas dahi. Trend ini begitu popular dikalangan remaja Jepun sejak 2007 lagi. Malah, bonjolan ini tidak memberikan kesan kekal kerana badan akan menyerap cecair garam tersebut dalam masa sehari. WTF!!

0 DC VS MARVEL!! MANA SATU LAGI BERJAYA?


Ada orang suka tengok Batman turut suka tengok cerita Iron Man. Namun, mereka ini adalah pesaing dalam syarikat yang berbeza. Jom kita tengok infografik tentang DC vs Marvel. Mana satu lagi berjaya? Hehehe ;3

0 INILAH FOOD BLOGGERS


Inilah dia food bloggers. Semua gambar makanan akan dirakam dalam kamera. ;3

p/s: Entri ni memang tak lawak. ;3

0 PETUA MURAH REZEKI!! 100% BERKESAN!


Di sini nasihangit ingin kongsikan beberapa petua agar rezeki korang murah tak kira korang kerja atau berniaga. ;3

26 September 2012

2 WTF!! ANGKARA TAK BOLEH SEBUT PERKATAAN BOYS, GURU GIGIT MURID


KAJANG: Angkara tidak dapat menyebut perkataan ‘boy’s’ dengan betul, seorang murid tahun enam digigit gurunya hingga mengalami kecederaan di lengan kiri dalam kejadian di sebuah sekolah di Bandar Sri Putra, dekat sini.

Berikutan kejadian jam 8 pagi Khamis lalu itu, mangsa yang dikenali sebagai Farhan, 12, yang juga anak bongsu daripada empat beradik kini mengalami tekanan perasaan dan trauma. Bapa mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Abu Bakar, 49, berkata, dia mengetahui kejadian menimpa anaknya itu pada jam 12.30 tengah hari selepas melihat anak bongsunya itu murung. Katanya, selepas disoal, anaknya memberitahu seorang guru menggigit di lengannya hingga pecah darah selepas tidak dapat menyebut satu perkataan dengan baik.

p/s: Mungkin guru tu ada masalah peribadi kot. Hahaha ;3

0 OMG!! MAKAN AYAM HIDUP-HIDUP


Miskaulah (38) penduduk Dusun Janganasem, Desa Trompoasri, Kecamatan Jabon, Sidoarjo Indonesia memang betul-betul gila. Sebab? Sebab beliau gemar memakan daging mentah-mentah sejak dari kecil lagi hingga beliau tidak gemar pada nasi.

0 BESARNYA PENGARUH GANGNAM STYLE


Tak sangka kuat jugak pengaruh Gangnam Syle ni sampaikan stoking macam ni pun ada. Hahaha ;3

25 September 2012

1 SAKIT PERUT MASA ULANGKAJI PELAJARAN? SHIN CHAN ADA PENYELESAIAN


Bijak betul Shin Chan ni. Kenapa Shin Chan? Nasihangit pun tak tahu. Hahaha ;3

0 BELAJAR MATEMATIK BERSAMA SHEIKH ISMET ULAM RAJA


Rumus ini hanya boleh dilakukan dengan angka 90 ke atas saja. Selamat mencuba. ;3

24 September 2012

0 LAWAK! AWEK KEMARUK GAYA HIDUP GANGNAM STYLE!


100% photoshop!! Nasihangit percaya sangat dengan gambar dekat atas tu. Hahaha ;3

0 GELUNGSUR MAUT!!


Siapa main permainan ni pasti katil di hospital menanti. Hahaha ;3

7 OMG!! SENARAI TOP 10 PENJENAYAH TERKEMUKA DI MALAYSIA SEHINGGA TUMPASNYA MEREKA


Ketika nak update blog pagi tadi, nasihangit tertarik dengan entri yang dikeluarkan oleh Kumbang Jingga berkenaan 10 penjenayah terkemuka Malaysia. Pelbagai jalan cerita yang berlaku dalam setiap suspek ini. Korang dah bersedia? Jom kita kenal mereka ini dan mengambil ikhtibar. ;3

0 WTF!! KU SANGKA AWEK, RUPANYA PONDAN


Sekali tengok, awek ni dah memang cukup untuk membuatkan iman seorang lelaki goyang. Namun, lelaki itu akan mengalami masalah besar sekiranya tertarik dengan awek ini kerana dia adalah seorang PONDAN. Nong Poy adalah seorang model dan pelakon di Thailand. Dia menjalani pembedahan pertukaran jantina ketika berusia 17 tahun. Hasilnya cukup memondankan. Hahaha ;3

23 September 2012

0 OMG!! AKAR POKOK MENYERUPAI BONTOT WANITA!! MANA LAGI MANTOP?


Mana satu piliham korang? Nasihangit tak nak dua-dua. Hahaha ;3

0 TAK NAK KALAH!!


LOL!! Tak nak mengalah. Nokia cap ayam pun nak pakai stylus. Hahaha ;3

kredit: http://naimnikmat.blogspot.com

22 September 2012

1 LAWAK!! APABILA BABAK GANGNAM STYLE DALAM LIF DIPARODYKAN DENGAN FILEM


Adakah korang masih ingat videoklip Gangnam Style? Kalau korang ingat, nasihangit pasti babak video dalam lif menjadi salah satu kegemaran korang. Dalam entri kali ini, nasihangit nak kongsikan bersama bagaimana kreatifnya seorang hamba Allah ini menggabungkan aksi Gangnam Style babak dalam lif dengan beberapa filem Hollywood yang lain. Gempak!! ;3

0 LAWAK!! SAYA MAHU TIDUR ATAS AWAK


Awek dalam situasi ni gersang dan mahu tidur bersama-sama Tom Hank. Jom kita ikuti kesudahan cerita ini. Hahaha ;3

1 WTF!! GARA-GARA BAGI CUCU MAIN IPAD, DATUK KERUGIAN RM9762.00!!


Seorang datuk dari Britain tidak menyangka dia bakal kerugian RM9762.00 pada hari itu. Kisah ini bermula apabila seorang datuk memberikan iPadnya kepada cucu kerana cucunya mahu main game online. Cucu tersebut menggunakan duit datuknya untuk membeli duit dan makanan di alam maya dalam game itu. Sebenarnya, kad kredit datuknya telah pun disync dengan App Store tanpa diketahui oleh cucu. Jadi dia main beli je sebab tak tahu urusan matawang sebenar tengah berjalan. Hahaha ;3

0 PERKAHWINAN DENGAN ORANG KERDIL


Kalau sekali imbas, memang kelihatan lelaki ni berkahwin dalam satu majlis dengan tiga pasangan orang kerdil. ;3

1 SUBHANALLAH!! API-API TAK MEMBAKAR KETIKA TOK GURU NIK AZIZ SEDANG SOLAT HAJAT


KOTA BHARU - Meskipun sudah menggunakan khidmat 70 orang bomoh dan ribuan ringgit dihabiskan untuk membayar upah mereka, api misteri tetap mengganggu keluarga Zainab Sulaiman di Kampung Penambang Bunga Emas di sini. Lebih mengejutkan, tidak sampai seminggu api misteri itu mengganggu keluarga itu baru-baru ini, semalam gangguan itu datang lagi ketika Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengunjungi rumah berkenaan bersama isterinya, Datin Tuan Sabariah Tuan Ishak.

0 LOL!! CIRIT DALAM SELUAR


Lawak!! Inilah yang berlaku apabila sakit perut masa tengah main bola. Nak keluar padang tak boleh, jadi main sembur je lah. Hahaha ;3

21 September 2012

1 LAWAK!! PAKAILAH TALI PINGGANG KESELAMATAN


Jom kita baca dan hayati kartun menyayat hati ini...

0 K.RAJAGOBAL, MAAFKANLAH RAMLI 19


K.Rajagobal, maafkanlah Ramli 19. Masukkan Ramli ke dalam skuad Harimau Malaya. Itulah yang mampu nasihangit ucapkan. Sejak kehadiran Robin Van Persie ke Manchester United, Ramli kelihatan tersisih. Malah, Sir Alex Ferguson sudah tidak menamakan Ramli dalam barisan simpanan pun. Diharap, Liga Malaysia masih mempunyai tempat untuk si Ramli ni. Hahaha ;3

20 September 2012

0 KOD RAHSIA!! BOLEHKAH KORANG TAFSIRKANNYA?


Dekat atas ni bukanlah satu soalan matematik yang biasa. Terdapat kod rahsia yang tersirat. Nak tahu apakah kodnya?

0 TERBONGKAR! RAHSIA KENAPA ORANG CHINA PANDAI DAN BIJAK TERJAWAB!


Terbongkar!! Akhirnya nasihangit dah tahu apakah rahsianya kaum Cina pandai dalam pelajaran? Jawapannya ada di bawah ini. Hehehe ;3

0 KESIAN!! BUDAK KECIK KENA TIPU


Kalau dilihat pada kotak, pelampung ni mampu diduduki oleh lebih empat orang kanak-kanak. Namun, hakikat sebenarnya...

0 CUBA TEKA ALAT NI APA KEGUNAANNYA?


Korang rasa, apakah tujuaan sebenar alat ini? Kalau dah tak boleh nak agak jawapan dia, sila teruskan bacaan. ;3

0 MAK!! SAYA ADA BELA GAJAH!


Lelaki ni secara tiba-tiba muncul nak tunjukkan gajah peliharaannya kepada wanita ini...

0 WTF!! LOLIPOP DI CHINA


Di China, terdapat satu jenis lolipop yang kaya dengan karbohidrat. Nak tahu ada apa dalam lolipop tu? Check it out!! ;3

0 OMG!! TELUR DALAM TELUR


Pernahkah korang pecahkan telur lepas tu jumpa sebijik lagi telur yang ada cengkerang di dalamnya? Nasihangit jumpa telur macam ni baru pagi tadi. Masa tu nasihangit baru je hantar adik ke sekolah, buka laptop jap sebab nak update blog. Masa tengah surf internet, jumpa entri tentang telur ni. Bukan nasihangit yang rebus telur ni. Hahaha ;3 Nasihangit jumpa kat internet jer. Korang terkena...

0 GATAL!! HATI-HATI KEPADA WANITA YANG SUKA PAKAI SELUAR PENDEK MASA NAIK LRT


Jantan gatal ni sempat lagi ambil kesempatan masa amoi ni tengah mamai tidur. Siap kacip bibir lagi tu nak cakap betapa nikmatnya gosok paha amoi sebelah. Hahaha ;3

19 September 2012

0 WAH, GATALNYA BUDAK KECIK NI!!


Cari apa tu adik? Hahaha ;3

0 OMG!! ORANG TUA MENCARUT


Pasangan warga emas ni nampaknya begitu marah sekali sampaikan mencarut-carut apabila melihat sekumpulan budak-budak bermain di laman rumahnya. Kenapa?

0 LAWAK!! JAGALAH TESTIS ANDA


Pemain sebelah kiri tu selamba jer jadi dinding tak macam rakan sepasukan yang lain. Mungkin sebab dah dapat ramai anak, jadi dah tak kisah. Hahaha ;3

0 OMG! JANGAN HALANG ORANG NAK BUNUH DIRI


Erk, korang rasa apa tindakan mamat tu? Hahaha ;3

0 LOL! BERENANG ATAS JALANRAYA


Sengal!! Hari banjir macam ni pun siap boleh buat tempat berenang lagi? Memang gempaklah!! Hahaha ;3

0 WTF!! JANGAN MAKAN DI RESTORAN KFC DI MONTREAL, KANADA


Seorang pelancong ni cuba nak merasa keenakan makanan di restoran makanan segera popular iaitu KFC di Montreal, Kanada. Setelah menggigit burgernya, inilah hasil yang dia temui...

0 MINTA AIR SIKIT PENUNGGU GUA


Erk, sumber air tu dari mana ek? Hahaha ;3

18 September 2012

0 PRODUK TENUSU YANG FAIL


Produk tenusu lembu ialah produk yang menggunakan susu lembu sebagai bahan asas makanan. Namun, tak semua produk tenusu pakai susu lembu. Kalau tak percaya, sila teruskan bacaan untuk menyertai siri pembongkaran tergempar ini.


AMARAN: Entri ini adalah untuk pembaca 18 tahun ke atas sahaja. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...