JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

30 November 2012

0 PETUA ORANG CINA SUPAYA ANAK RAJIN BELAJAR


Nak tidur pun tak boleh! Hehehe ;3

0 LAWAK! SAYA SAYANG AYAH


I love u, papa! Hehehe ;3

0 OMG!! GUNA TIKUS SEBAGAI PEMBERSIH GIGI



Lepas ini, tak perlu lagi tukar berus gigi 3 bulan sekali macam doktor gigi syorkan. Hahahaha ;3

2 WTF!! GADGET PELIK DARI JEPUN


Kita dah sedia maklum bahawa Jepun memang banyak mengeluarkan produk yang lain daripada paranormal. Alat ni juga tidak terkecuali. Adakah korang tahu fungsi sebenar produk dekat atas ni?

29 November 2012

0 OMG! SNEK UDANG MADE IN CHINA


Di China, udang dimasak dengan pewarna terlebih dahulu sebelum dipek untuk dijual bagi menampakkan udang tersebut lagi sedap dan menarilk untuk dimakan. Patutlah macam-macam penyakit timbul sekarang ni. Semuanya ada bahan sampingan. Huhuhu

3 FAIL! TIDURLAH SANGAT!


Lain kali, alihkan cermin dulu. Hahaha ;3

0 BANGANG!! LELAKI BERJAMBANG VS LABAH-LABAH


Jom kita tengok apa kesudahannya. Hehehe ;3

0 WTF!! BOIKOT MCDONALDS BUKANNYA KFC!!


Inilah yang berlaku di China. Akibat tak puas hati beratur terlalu lama untuk membuat pesanan, seorang lelaki dengan selamba memesan 42 kon ais krim dan kemudiannya meletakkan ais krim itu di setiap kaunter. Hasilnya, adalah troll yang terbaik. Paling pasti, itu bukan hari yang indah buat pekerja KFC. Hahaha ;3

26 November 2012

0 LAWAK!! ABANG KUAT TAK SAYANG?


Gagal tahap 99. Hahaha ;3

1 JOM TIDUR, ABANG!!


Korang sanggup tak menemani awek hot tu? Hahaha ;3

23 November 2012

0 WTF!! RUMAH DI TENGAH-TENGAH JALANRAYA


Di China, sepasang warga emas enggan menjual tanah milik mereka kepada kerajaan China kerana tidak berpuas hati dengan pampasan yang diberikan oleh kerajaan. Jadi, rumah mereka kini betul-betul berada di tengah jalanraya. WTF!!

22 November 2012

0 OMG!! COKLAT BESI


Sekali imbas, nampak macam besi berkarat. Namun, ini adalah kraftangan coklat yang dihasilkan oleh Lofficina del –°ioccolato yang mempunyai kedai di Perancis.

0 BAHAGIA BERSAMA


Dah kahwin, tak perlu jaga badan lagi. Bahagia katakan. Hehehe ;3

0 WTF!! RAWATAN KECANTIKAN WAJAH MENGGUNAKAN EMAS 24-KARAT


Berbekalkan RM264, seorang wanita boleh menjalani satu sesi rawatan wajah menggunakan emas 24-karat di Vietnam. Masyarakat di sana percaya bahawa emas boleh menjadikan kulit putih berseri. Namun, nasihangit juga percaya kalau muka memang dah tak lawa, hanya pembedahan plastik mampu jadi pengubatnya. Hahaha ;3

0 SFW!! TANGANI GANGGUAN SEKSUAL DI PEJABAT MACAM BOS!


Hari demi hari, pelbagai laporan mengenai gangguan seksual di pejabat telah direkodkan. Namun, perkara ini tetap terjadi. Jadi, kepada siapa mangsa nak mengadu? Jangan risau, nasihangit akan ajarkan macam mana nak pastikan si pemangsa tu serik dengan perbuatannya. Hehehe ;3

0 LAWAK! GUNTING LAYER YER, BANG!


Nasihangit rasa tak sampai 5 minit dah siap gunting rambut semua. Hahaha ;3

21 November 2012

0 WTF!! TROLL SANDWICH PALING SADIS


Siapa kata ini bukan blog masakan? Jom nasihangit ajar korang macam mana nak buat sandwich terbaik punya!! Hahaha ;3

20 November 2012

0 OMG! IKAN PALING LANGSI DAN PAILANG DALAM DUNIA!


Bukan main gedebe lagi ikan kuning ni. Hahaha ;3

1 COMEL!! MAAF! INI AKU PUNYA


Kucing ni dah tak peduli apa kata tuannya. Janji dia kenyang! Hahaha ;3

0 NSFW!! KENAPA BUDAK LELAKI BERKACA MATA?


Lepas ni kaum wanita kena berhati-hati bila lelaki berkaca mata memandang mereka atas bawah. Hahaha ;3

19 November 2012

2 NSFW!! ARGH, TAKUTNYA!!


Bukan main ambil kesempatan lagi. Hahaha ;3

1 LAWAK!! ANGRY CHICKEN


Nampaknya ular ini tengah menghadapi hari perhitungan. Hehehe ;3

0 LOL!! PROJEK DALAM PANGGUNG WAYANG


Fail!! Dua-dua terlelap. Hahaha ;3

18 November 2012

0 API KALAU KECIL KAWAN, KALAU BESAR PUN TETAP KAWAN!


Selamba je mamat ni lepak dalam api. Hehehe ;3

17 November 2012

1 TIPS ELAK DUIT TABUNG DARIPADA KENA CURI OLEH TOYOL


Letak jer mata pisau pencukur! Pasti segala toyol takut. Hahaha ;3

1 OMG!! GAJAH TAK SUKA KERETA


Di Afrika Selatan, sepasang suami isteri telah diserang oleh seekor gajah ketika mereka membuat lawatan ke Safari. Hasilnya, kereta tersebut telah pun diterbalikkan oleh gajah tersebut secara brutal. Mujurlah mereka tidak tercedera.

16 November 2012

2 KISAH BENAR! ORANG TUA TAK SEMESTINYA MUDAH DIBULI


Andres Kahling merupakan seorang ahli bina badan yang menceburi dunia itu secara profesional semenjak 1978 lagi. Kini, meniti usia emas 60 tahun, dia masih lagi mengekalkan bentuk fizikalnya tak seperti rakan seusia yang lain. Hehehe ;3

1 LAWAK!! OPPA JAMES BOND STYLE!!


James Bond pun dah kena demam Gangnam Style. Hahaha ;3

0 BERAK LIKE A BOSS!!


Macam ni rupanya tandas boss kita. Hahaha ;3

2 WTF!! BUDAK 10 TAHUN CERIA JADI TEBUSAN


Gila!! Budak ni siap bagi thumbs up lagi dalam situasi ni. Dia ingat ni kejutan birthday dari krew MeleTOP kot? Hahaha ;3

15 November 2012

1 TAK PERASAN!


Ada berapa orang dalam gambar di atas ni? Hahaha ;3

0 WTF!! SOMETHING IS MISSING!!


Macam ada yang tak kena jer? Hahaha

0 AYAH KATA BALIK!!!


Ni la akibatnya kalau anak degil sangat. Si ayah terpaksa menggunakan kekerasan. Hahaha ;3

2 NSFW!! PEGANG BOOBS DI KHALAYAK RAMAI


Selamba jer mamat tu pegang. Hahaha ;3

0 OMG!! MAMPUS AKU!


Kalau korang berada dalam situasi ni pasti korang cuak kan? Hahaha

13 November 2012

0 OMG! MESSI DIACU SENAPANG MK-47 DI NEGARA ARAB!!


Ni nak bagi Messi kawalan keselamatan atau selamat dikebumikan? Hahaha ;3

12 November 2012

1 LAWAK!! SALAH PARTI!!


Kesian awek ni!! Ingat pergi parti dapatlah kenal dengan jejaka baru, namun tersalah masuk parti gay!! Hahaha ;3

10 November 2012

0 WTF!! KIPAS SUSAH MATI TWILIGHT


Makcik ni begitu minat dengan filem bersiri, Twilight sampaikan sanggup buat macam dekat bawah ni.. hehehe ;3

1 TRAGIS!! CINTA SEJATI PASANGAN BRITAIN


Inilah dia cinta sejati. Di Britain, William Kent, 24 tahun, berkenalan dengan bakal isterinya, Emma sejak di bangku persekolahan. Selepas beberapa tahun couple, pada hari Valentine 2009, William meminang Emma. Oleh kerana faktor kewangan, mereka putuskan untuk berkahwin pada 2014. Namun, cinta yang dijalin oleh mereka tidak semudah yang mereka sangkakan. Pada April 2012, William mengalami sakit tangan dan batuk yang teruk.

1 LAWAK! LAIN KALI UKUR BAJU DI BADAN SENDIRI


Kesian jantan ni! Mesti seminggu sakit pinggang. Hahaha ;3 Yang pergi pilih pasangan menari betina tu buat apa? Hahaha ;3

09 November 2012

0 OMG!! JANGAN BUANG SAMPAH MERATA-RATA DI CHINA


Bertempat di China, pada 3 November lepas, seorang wanita dikejarkan ke hospital akibat putus jari tengah. Jari wanita ini putus setelah dipotong oleh pekerja kebersihan. Sebelum ini, wanita ini telah membuang sampah merata-rata tempat di depan pekerja kebersihan tersebut. Rasa terhina dengan perbuatan wanita itu, pekerja tersebut meminta wanita itu supaya mengutip balik sampah yang dibuangnya. Namun, wanita itu enggan lantas berlaku pergaduhan yang mengakibatkan jari wanita ini putus setelah dipotong dengan pisau.

0 BONGKAR!! RAHSIA BOMBA MALAYSIA ELAK KEJADIAN BUNUH DIRI TERJUN BANGUNAN


Terus tak jadi bunuh diri!! Hahaha ;3

08 November 2012

1 LAWAK!! OTAK BUDAK CEPAT BELAJAR

CIKGU : Siti, pergi dekat peta di papan hitam. Tunjukkan kawan-kawan di mana negeri Melaka?
SITI      : Sini, cikgu!
CIKGU : OK, kelas. Cikgu nak tanya soalan. Siapakah yang menjumpai negeri Melaka?

KELAS : Siti, cikgu!!!

0 RAHSIA KENAPA ORANG CINA JADI CHAMPION KALAU MAIN GAME ONLINE?


Kalau masa kecik lagi dah mula praktis, memang otai la orang cina ni. Hehehe ;3

07 November 2012

0 NSFW!! KOLEKSI AKSI SEKS DALAM FILEM JAMES BOND


Adegan di ranjang atau seks memang tak boleh lari daripada filem Holywood terutama filem James Bond. Kenapa? Sebab itulah salah satu daya penarik penonton untuk saksikan filem ini selain aksi tembak-menembak. Jadi, untuk entri kali ini, nasi telah sediakan infografik berkenaan babak seks dalam 50 tahun filem James Bond. Check it out. ;3

0 MACAM-MACAM! THE ROCK JADI THE HULK


Smart tetapi rambut tak kena. Hehehe ;3

1 KREATIF!! PINDAH LORI LIKE A BOSS


Mahir sungguh diorang ni! Kalah FEDEX dan UPS, apatah lagi POS Malaysia. Hehehe ;3

0 KESIAN! SEHATI BERDANSA


Kesian akak ni! Buat malu je. Hehehe ;3

1 LAWAK!! KENAPA BASIKAL SAYA KENA CURI PADAHAL DAH KUNCI?


Kalau setakat kunci macam ni baik tak payah. Hahaha ;3

1 WTF!! TUMBUK LEPAS TU MINTA MAAF DALAM PAPER


Nasi tak tahu samada dia ni betul-betul ikhlas nak minta maaf atas nak bagitau satu dunia bahawa dia dah tumbuk si Woo. Hehehe ;3

1 LOL!! PARKING KALAHKAN SKEMA JPJ


Korang boleh tak buat macam ni? Hahaha ;3

1 NSFW!! KONTOTNYA ANU


Doktor: Hahahaha! Kontotnya anu kau!
Pesakit: Aku tahu!!

0 HEBAT! TIMANG TONG GAS


Korang ada? Hahaha ;3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...