JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

22 July 2011

1 ADEGAN SENGAL POLIS KEJAR PENJENAYAH


Adegan sengal polis mengejar penjenayah. Kalaulah ada polis macam ni kat Malaysia, memang nasihangit tak tau lah nak kata apa. LOL. ;)

18 AKIBAT MERABA


Korang rasa apa yang tindakan yang sepatutnya diberikan kepada kaki raba a.k.a pervert? Di China, terdapat hukuman yang OMG untuk mereka yang kantoi meraba, sila klik read more. ;)

2 UPGRADE NOTEBOOK MENJADI MACBOOK


Anda kini tidak perlu lagi berbelanja besar untuk mendapatkan MacBook. Bermodalkan serendah 50 sen, anda mampu menaiktaraf notebook anda. Bagaimana? Nasihangit ada jalan penyelesaiannya. Sila tekan read more... 

1 TERLALU OBSES


Perkhidmatan security yang terbaik.. hahahaaha

3 CARI BENDA YANG TERSEMBUNYI


Adakah mata korang setajam helang di vista angkasa? hehehe

6 ANAK EMAK


Badan dah macam bouncer kelab malam, tapi anak emak rupanya. hehehe ;)

1 FOREVER ALONE


Bolehkah adik-adik mencari apa perbezaan gambar di atas? Forever alone. LOL. Kita yang beragama Islam jangan ikut ye, maksiat. ;)

2 GAMBAR FOTOFIT SUSPEK YANG FAIL


Pasti korang masih teringatkan lagi kes yang pernah menggemparkan Malaysia iaitu Acid-man. Lagi malang, Acid-man bukan membantu penduduk Malaysia menangani pembuangan asid ke dalam sungai tetapi menyimbah muka golongan hawa dengan cecair asid. Sampai sekatang, nasihangit pun tak tahu apa perkembangan terkini tentang kes ini. Gambar kat atas merupakan fotofit suspek. Namun di US, gambar fotofit kadang-kadang tidak membantu menangkap penjenayah yang sebenar. Buktinya, sila tengok gambar kat bawah : 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...