JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

31 May 2013

0 OMG! BBQ DEPAN KUBUR


Erm, tak ada tempat lain ke nak buat majlis BBQ? Hehehe

0 WTF!! ANJING GERGASI


WTF!! Besar betul anjing tu? Huhuhu

0 INI JALAN BAPAK AKU YANG PUNYA!!


Nasihangit tahulah yang kamu bayar cukai jalan tetapi janganlah buat macam tu sekali. Orang lain pun bayar cukai juga. Hahaha ;3

3 KUCING KECEWA


Kesian kucing ni macam kecewa je. Cinta tak dibalas ke? Hahaha ;3

30 May 2013

0 PAKCIK TAK PERNAH BUAT KESALAHAN LALU LINTAS


Pakcik ni terlampau skema atau frust tunggu kereta tak putus-putus? Hehehe ;3

1 MASIHKAH KORANG INGAT PASANGAN POPULAR INI?


Pasangan ini pernah menjadi bualan serta kritikan kerana... korang sendiri tahu apa maksud nasihangit. Namun, wajah tak menjadi ukuran. Mereka kini bahagia bersama orang ketiga. Tahniah!! ;3

3 OMG!! JANGAN GUNA BEG INI DI TEMPAT AWAM!


Apa yang pelik dengan beg ni? Nak tahu?

0 ORANG HALIMUNAN


Kalau main sorok-sorok, pasti dia jadi champaaaioooon.. hehehe ;3

0 KEMBAR LIMA


Erk, korang rasa mana satu pemilik wajah yang asal? Hehehe ;3 Ini barulah betul cara nak guna photoshop.

28 May 2013

0 WOW! ABANG KUAT SANGAT!


Lain kali, edit gambar tu dulu sebelum post dekat internet. Hahaha ;3

0 WTF!! JANGAN PARKING KERETA DI MERATA TEMPAT


Amik obattt... hahaha ;3

0 SANDARKAN PADA KENANGAN


Nak sangat manja-manja? Nah, amik bau ketiak stok tak mandi 2 bulan. Hahaha ;3

0 LAWAK! BAYI KITA BERAT, ABANG!!


Macam mana tak berat kalau dah macam ni timbang? Mesti wanita mengandung tu ingat dapat bayi kembar. Hehehe ;3

26 May 2013

0 WTF!! SEDIH DAPAT ADIK BARU


Riak wajah abang ngah yang priceless. Hahaha ;3

0 NSFW!! HEY, SEXY LADY!! WHOP!! WHOP!!


Gambar gadis yang amat seksi dekat bawah ni.. Sendiri tengok, sendiri tanggung akibat. Hehehe ;3

0 KINI HANYA TINGGAL SEJARAH


Kalau korang pernah hidup pada 20 tahun yang lepas, korang akan tahu apa jenis barang dekat bawah ni. Hehehe ;3

1 CUBA TEKA APAKAH BENDA INI?


Adakah korang tahu apakah benda ni? Nampak macam chopping board bukan? Kalau itu jawapannya, korang salah, mera betta. Nak tahu apakah objek ini? Sila teruskan bacaan. Hehehe ;3

24 May 2013

0 IKLIM MALAYSIA PANAS? NASIHANGIT ADA JALAN PENYELESAIANNYA


Tiru je gaya mamat ni.. selamba je. Hehehe ;3

22 May 2013

0 NGERI!! PUTUS KAKI AKIBAT MAIN PERMAINAN TIMBUS KAKI DI PANTAI


Pernahkah korang bermain permainan timbus kaki di pantai? Lepas baca entri ini nasihangit percaya korang akan fikir banyak kali sebelum bermain permainan tersebut. ;3 Nak tengok macam mana dasyatnya penangan pasir ni? Sila teruskan bacaan...

AMARAN: Entri ini tidak sesuai bagi mereka yang lemah semangat.

0 APA YANG BOS BUAT NI?


Siapa pomen sebenarnya ni? Hehehe ;3

21 May 2013

0 GEMPAR!! HARGA MINYAK TURUN BERKUATKUASA TENGAH MALAM INI


Penurunan Harga Minyak akan berkuat-kuasa pada 22 Mei 2013 iaitu esok. Kabinet Baru hari ini mengesahkan bahawa semua harga minyak akan diturunkan sebanyak RM0.50 sen,di semua stesen minyak di seluruh negara. Perkara ini disahkan oleh seorang menteri kabinet selepas selesai mesyuarat tengahari tadi.

Kabinet dalam mesyuaratnya petang tadi, sebulat suara bersetuju untuk menghapuskan cukai yang dikenakan pada premis-premis syarikat minyak, dengan itu harga minyak manpu diturunkan sebanyak 35 peratus untuk setiap kategori akan berkuatkuasa pada pukul 12 malam ini.

Sumber itu juga menegaskan, penurunan harga tersebut juga akan dapat dinikmati oleh semua kenderaan yang mengisi minyak di stesen dalam negara ini.

Kabinet berharap penurunan harga minyak ini dapat mengurangkan bebanan rakyat. Walaupun tiada dalam manifesto, namun atas sikap prihatin kerajaan maka penurunan harga minyak di lakukan.

Berikut adalah senarai minyak yang terlibat dengan penurunan harga,

1.Minyak Angin (Cap kapak dan cap Tombak)
2.Minyak Senyonyong (Cap Dacing dan Cap Senduk)
3.Minyak Gamat ( Keluaran Pak Mat,Veteran Umno Yang Boikot Air Asia)
4.Minyak Dagu dan Minyak Tumit
5.Minyak Pengasih dan Minyak Meluat
6.Minyak Belacak 

kredit: www.crewfathi.com

0 WTF!! PESALAH TERMUDA YANG DIBAWA KE MUKA PENGADILAN


Nama : Fran├žois Bertillon
Umur : 23 bulan
Tarikh ditahan : 17 Oktober 1893
Kesalahan : Tamak, menggigit setiap buah pear dalam sebakul penuh.

p.s: Budak kecik macam ni pun nak berkira? Pelik betul undang-undang masa itu. Hehehe ;3

0 MANA LAGI AYU?


Antara mereka berdua ni, mana yang lebih ayu dan feminin? Nasihangit vote untuk gambar bawah sekali. Hahaha ;3

20 May 2013

0 KREATIF!! ORANG CHINA TAHU MACAM MANA NAK KEKALKAN KESEGARAN SUSU KAMBING


Di China, seorang petani mempunyai cara tersendiri untuk mengekalkan kesegaran susu kambing kepada pelanggannya. Hasilnya, susu adalah 100% segar. Hehehe ;3

0 OMG!! TANAH PERKUBURAN PALING BESAR DI BUMI


Tahukah anda di mana letaknya tanah perkuburan yang paling besar? Kalau belum tahu, jom nasihangit bawa korang ke Najaf, Iraq. Wadi us-Salaam atau terjemahannya, "Lembah Keamanan", adalah sebuah tanah perkuburan yang paling besar yang menempatkan jutaan jenazah.

0 NSFW!! JANGAN SALAHKAN BAYI ITU!!!


Serius!! Bayi dekat atas tu tak berdosa pun. Dia cuma lapar. Hehehe ;3

0 OMG! IKAT RAMBUT YANG SUPER DUPER AWESAMA LADEN


Apa yang menarik tentang pengikat rambut wanita ini? Nak tahu? Sila baca dekat bawah ni.. hehehe ;3

18 May 2013

0 OH MY ENGRISH!!


Erk, papan tanda promosi nasi briyani yang paling dare pernah nasihangit jumpa. Hahaha ;3

0 NSFW!! BILA WANITA SUDAH TAHU KELEMAHAN LELAKI


Bukan main bijak lagi wanita ni dalam mempromosikan produknya. Maklumlah, nak dapatkan banyak hits. Jadi, ramai orang akan klik untuk tengok "produknya". Inilah yang dinamakan strategi pemasaran. Hahaha ;3

2 LAWAK!! BILA AWEK CUBA BAIKI HEADPHONE


Apakah yang terjadi apabila seorang awek membaiki headphone yang rosak? Nak tahu macam mana cara dia repair? Sila teruskan bacaan. Hehehe ;3

17 May 2013

0 LAWAK!! PAKCIK BUTA IT


Kesian pakcik ni... tolong sesiapa jelaskan kepada pakcik ni... hehehe ;3

0 PENATNYA JADI FOREVER ALONE


Gambar gaya macam ni pernah menjadi trending pada suatu ketika dulu. Namun, tak semua orang mempunyai ramai kawan untuk buat macam tu.. Hehehe ;3

0 COMEL!! BILA DUA BUDAK MULA BERGADUH


Bermula dengan gurauan, berakhir dengan kematian. Hahaha ;3

11 NSFW!! WOMEN LOGIC


Komik yang memberi penjelasan tentang sikap pelik wanita...

0 WO AI NI!!


Kasih seorang gadis terhadap....

0 WTF!! HARUMNYA


Erk, tak ada benda lain ke kucing tu nak cium bau?? Cinta punya pasal nak buat macam mana? Hahaha ;3

0 LAWAK!! BUDAK TROLL MAK DIA


Jom baca komik ni sampai habis... hehehe ;3

0 WTF!! JANGAN KE PANTAI MASA DATANG BULAN


Serius pengotor!! Hahaha ;3

16 May 2013

0 AWAS!! TANDA-TANDA AWAL BINI QUEEN CONTROL


Kalau bergambar kenangan pun dah macam ni? Apatah lagi nak bina keluarga? Apapun, nasihangit tahu ni cuma gambar candid. Hahaha ;3

0 COMEL!! BUDAK MATA DUITAN


Kena bagi wang besar baru nak ceria. Cis!! Diperingkat usia macam ni pun dah pandai makan rasuah. Hahaha ;3

0 LAWAK! BILA OTAI MULA TROLLING


Jangan cari pasal dengan atok ni.. hehehe ;3

15 May 2013

0 NSFW!! SIAPAKAH WANITA INI?


Namanya ialah Victoria Beltran. Sebelum korang baca lagi info menarik tentang dia, sila layan gambar-gambar hot Victoria...

0 OMG!! PROSES KELAHIRAN BAYI


Jangan sesekali menerangkan macam mana proses kelahiran mereka di awal usia. Kenapa?

0 TUTORIAL!! CARA MUDAH TUKAR HARD DISK UNTUK APPLE MACBOOK PRO


Adakah korang rasa nak tukar hard disk baru yang lebih banyak kapasiti storan dalam MacBook? Kalau korang nak elakkan daripada membayar bayaran upah yang mahal, korang boleh lakukan sendiri. Nak tahu skru mana yang patut dibuka terlebih dahulu? Ini adalah jawapannya...

0 OMG!! BARBIE PUAKA


Kalau dah mata sampai atas dahi, bukan ke puaka namanya? Hehehe ;3

0 BUDAK KENA KENCING


Siap main-main lagi budak tu. Hehehe ;3

p/s: Entri pemanas badan oleh nasihangit. Maaf lama tak update, sibuk dengan urusan perniagaan. Hehehe ;3

13 May 2013

0 WTF!! KONDOM DALAM NASI DI KANTIN SEKOLAH CHINA


Sebuah sekolah di Beijing, China, gempar apabila seorang pelajar menemui sekeping kondom di dalam makanannya. Kondom tersebut seakan telah digunakan kerana tidak mempunyai plastik pembalut. Apa yang lebih menarik, tukang masak di kantin tersebut menyalahkan pelajar itu kerana tidak dapat membezakan antara kondom dengan pembalut sosej. Jadi, korang sendiri tentukan, ini kondom atau pembalut sosej? Hehehe ;3

12 May 2013

0 (INFOGRAFIK) FAKTA TENTANG IKAN PEMANCING ATAU ANGLER FISH


Dah lama nasihangit tak terbitkan entri ilmiah macam ni. Asyik keluar entri lawak je. Kali ni, nasihangit nak ajak korang semua mengenali ikan pemancing atau nama dalam IC mereka iaitu Angler Fish. Jom kita baca info menarik ini. Hehehe ;3

0 BUKTI BUAH TEMBIKAI MEMABUKKAN


Sekarang dah terbukti tembikai memang memabukkan. Hahaha ;3

0 PROMOSI SERVIS MENCUCI TANDAS


Adakah tandas kotor? Tak sanggup kotor tangan nak bersihkan tandas? Jangan risau. Perniagaan adik beradik Pak Hamid sedia membantu anda. Ini adalah gambar ketika operasi pembersihan yang sedang dijalankan. Hehehe ;3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...