JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

19 February 2014

2 KREATIF!! AUTOGRAPH YANG SUSAH NAK TIRU


Agak-agak korang mampu tiru sebijik sama tak? Apa lagi? Cepat-cepat la design autograph baru untuk diri sendiri. Hehehe ;3

1 TERBAIK!! BEZA TEKNOLOGI 10 TAHUN DULU DAN SEKARANG


Nampak tak macam mana perbezaannya? Kalau masa 2004 ada pendrive kira dah havoc gila la... hahaha ;3

1 WTF!! JANGAN SELAMBA BUKA PRINTER YANG ROSAK


Seorang kerani mengadu dekat technician yang printer dekat pejabat dia rosak. Abang technician tu apa lagi terus buat inspection nak tengok kompenen apa yang rosak. Rupa-rupanya, punca printer ni rosak kerana...

18 February 2014

1 TERBAIK! TERAPI GEL LIDAH BUAYA SELAMATKAN LAN TODAK


Kesian landak ni.. Ini bukan salah Anwar Ibrahim tetapi landak ini jatuh ke dalam longkang yang mengandungi cecair penghakis. Hampir 75% duri landak ni tertanggal akibat kesan sampingan tersebut. Namun, doktor telah menggunakan gel lidah buaya untuk merawat landak. Hasilnya....

0 LAWAK! TERGUGAT IMAN


Bukan main terpukau lagi makcik tu? Hahaha ;3

17 February 2014

0 (OMG) LILIN YANG BOLEH RECYCLE


Aku hanya sebatang lilin. Apa yang bestnya tentang aku? Aku adalah lilin limited edition. Hehehe ;3

0 KUNCI LAPTOP ANDA DARIPADA DIBUKA


Sampai macam ni sekali jadinya. Hahaha ;3

0 ANJING YANG POWER


Anjing ni sungguh power. Bukan saje pandai timang jagung, malah macam-macam barang lagi. Tak percaya? Klik dekat bawah ni. Hahaha

0 (WTF) TRANSFORMASI YANG TAK DISANGKA


Dengan hanya menggunakan contact lens, korang lihatlah perubahan yang cukup ketara...Hahaha ;3

0 CINTA KAU SAMPAI MATI


Macam ni rupanya cinta sampai hujung nyawa.. hahaha

0 (WTF) MISAI DAN JANGGUT ABC


Korang berani try? Hahaha

0 (OMG) DULU KAMI SELALU DIBULI...


Jangan komen apa-apa sebelum korang tengok evolusi dua beranak ni.. hahaha

0 APA YANG TAK KENA?


Aik, dari mana datangnya tangan sebelah lagi tu? hahaha

0 MUSIM SALJI DI JEPUN


Nampaknya hasrat rakyat Malaysia nak main salji terbantut sebab salji cuma turun dekat Mesir je lepas tu u-turn balik ke Jepun. Namun, buat rakyat Jepun, mereka menggunakan peluang ni untuk menunjukkan kreativiti mereka. Hehehe ;3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...