JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

12 October 2011

11 (NSFW) UJIBAKAT BINTANG PORNO THAILAND 2011


Korang ingat kerja halal je ke kena interview? Rupa-rupanya, dekat Thailand, nak jadi bintang porno pun ada interview. Ish,ish,ish. Teruk dah dunia zaman sekarang. Sila teruskan bacaan untuk melihat wajah-wajah bakal pelakon filem porno negara jiran kita ini. :D







Amacam? Lawa tak? Untuk pengetahuan korang, gambar ni ditangkap semasa pertandingan ratu cantik pondan. Nasihangit saje letak tajuk entri menyimpang dekat atas semata-mata nak kenakan pembaca golongan lelaki. Kalau kaum lelaki suka dengan gambar kat atas, nasihangit rasa korang kena periksa kesihatan dengan doktor pakar di hospital berhampiran. Muahaha :D
Comments
11 Comments

11 mangsa nasihangit:

HAFIZAL said...

wow terbaik.....

yo87 said...

@HAFIZAL

takkan ada nafsu dekat pondan kot? muahaha :D

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Sy ppuan p0n bkk jugak.. Bkn sebab na ngk seksi tu tp sebab na taw cite pasal interview.. *Rupenye tetipuuuu... Huhu

narumi sakura said...

hahaha hampeh tul kne tipu..tapi dorng mng cntik la @_@

Tukang Kentut said...

Serius Shit! Baru nak layan..
Tp mcm pompuan betol la..

Life Is Beautiful said...

patut la bontot leper semcm jer....xde cutting cun pun....hahahhahha....ketawa guling2

faiz fakhirin said...

2 ringgit, 2ringgit

mulah mulah

pilih saja..

cam sial pompuan ni...

Carl Zafran said...

Nampak setanding dengan kecantikan wanita... Kena berhati-hati ketika memikat wanita kalau camni... Nanti terpkat pula dengan pondan boleh trauma terus kena gelak ngan member... Hehe

Entri Terkini :
Tips Cinta Bahagia Cara Memikat Hati Wanita Idaman Anda

Si Labi Labi said...

tengok pun dah tahu pondan..

Gempar : HOTDOG DICEMARI VIRUS HIV

Gambar : Perhimpunan Janji Bersih 31 Ogos 2012

Gambar : Air Pancut 800 Juta DiDubai

Gambar : Puak Dani di Papua New Guinea[Mesti Tengok]

TUGAU GATES said...

nampak beno jantanye..ni mmg sah dah buang anu nih

Metha Lano said...

Saya sangat berterimah kasih banyak kepada PAK MANDALA atas bantuannya saya bisa menang togel, saya benar2 tidak percaya dan hampir pingsan karna angka yang di berikan beliau ternyata tembus. awalnya saya cuma coba2 menelpon, saya bilang saya terlantar di daerah Malaysia. kerja sebagai TKI dan tidak ada ongkos pulang, mulanya saya ragu tapi dengan penuh harapan saya pasangin kali 100 lembar dan ALHAMDULILLAH berhasil. sekali lagi makasih banyak ya PAK… dan saya tidak akan pernah lupa bantuan dan kebaikan PAK MANDALA. kepada saudara yang ingin merubah nasibnya seperti saya silahkan Hub 0823″4898″5714 PAK MANDALA. Demikian kisah nyata dari saya dan ini tanpa rekayasa. INGAT. kesempatan tidak akan pernah datang Yang ke.(2).kalinya…!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...