JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

11 July 2012

3 KENAPA ISLAM MELARANG UMATNYA MAKAN BABI?


Kenapa ya? Mungkin ada yang masih ragu-ragu kenapa Islam melarang umatnya memakan/menyentuh babi? Jawapannya ada dekat bawah ni. Hehehe ;3



Minta korang semua fikir sejenak. ;3. Pembaca blog nasihangit semuanya bijak pandai. Harap korang boleh tafsir entri yang berIQ tinggi tahap gaban ini. Lepas tu tinggalkan komen apa yang korang faham. Manalah tau ada sahabat kita yang tak faham. Hehehe ;3
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

encik Cool said...

orang selalu cakap jgan tamak seperti anjing..rupanya babi lagi tamak

yo87 said...

tau xpe. kalau tak nak terpengaruh, jangan makan babi. hehehe

Ziao yin said...

Nafsu babi kuat mcm apa? Bab tu jgn mkn babi takut berjangkit dgnnya.

Babi nie kalu ade satu betina tiga jantan, gangbang pon takpe. Tak kisah babi jantan tu.Anak babi ramai tol. Tapi ayam rela mati bersabung nak dpt sibetina, sbg tu adat dayak bunuh satu sama lain, ambil palak dia kasi kat mentua. Sbb dayak slalu mkn ayam kpg.

Apa yg dimkn, kita jadi mcm tu. Skrg org byk makan ayam pasar jd obesiti lah, takpun lemah jantung.

Org india kuat mkn kambing. bau kambing diorglah. hangit idorg tu.

Kalo org putih, kuli diorg mcm babi lah. Ade bintik tahi lalat. Actor ke actress diorg pun sama kalo tengok real. babtu diorg buat pembedahan plastik.

Caya ke tak korg huh??

Kannibal makan org tul tak, hidung dioprg jadik lebar n ade tumbuh ekor.

Org jepun,yahudi, n korea kuat mkn ikan jadik pandai bergeliga. macam apa otak. Terer tahap gaban.

Org melayu mkn nasik jdik pendek. Dulu org jepu kuat mkn nasik mcm ayam serama askar diorg. org jawa mkn tempe jd tinggi. Tambi-capati,arab-rti canai,cina-mie, semua dtg dari gandum jdik tinggi lah. org putih mkn roti spt burger dan mcm2 jdik besar.

hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...