JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

02 September 2012

4 TERKINI!! HARAM PASANG LAGU GANGNAM STYLE


Tergempar! Nasihangit dah bertanyakan ustaz tentang apa hukumnya memasang lagu Gangnam Style untuk didengar oleh orang ramai? Ustaz itu mengatakan haram dan berdosa sekiranya orang tu memasang dan mendengar lagu Gangnam Style. Nasihangit tanya lagi kenapa? Jawapannya...



kerana memasang lagu itu ketika majlis yang tak sesuai macam dekat penguburan jenazah Islam. Yup!! Nasihangit setuju. Well played, ustaz. Hahaha ;3. Menurut Ustaz Azhar Idrus pula cakap perbuatan sia-sia ni tak perlu diikutkan. :3
Comments
4 Comments

4 mangsa nasihangit:

Pinkbubblegumprincess said...

hahahhahahha...kan dah kena kepala sy ni..wakena beb :)

Razil Tahir said...

good, ustaz..

CikMai said...

sempoi la ustaz..hahaha

gadis melayu said...

haha.. betul jugak tu.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...