JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

28 August 2011

2 HARI YANG MALANG


Korang pernah alami tak situasi di mana korang parking kereta dekat sesuatu tempat untuk pergi ke kedai. Lepas tu, masa korang balik tengok kereta yang korang parking tu kemek atau tercalar. Sah-sah angkara orang yang parking sebelah. Namun, kat sebelah memang tak ada kereta. Pastu korang tengok dekat windshield wiper korang ada note macam kat bawah ni. Apa perasaan korang? Hehehe ;D




Macam mana? Rasa nak nyanyi lagu Negaraku tak? Hahahaha :D
Comments
2 Comments

2 mangsa nasihangit:

cik tenggiling said...

uish.. bengang sgt tu..

CikHaniBhulat said...

marah la..tapi kelakar pon ada...erm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...