JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

19 April 2012

5 PELAKON KUNGFU SHAOLIN SUDAH DEWASA (7 GAMBAR)


Adakah korang masih ingat aksi lucu dua gandingan mantap cerita kungfu masa korang kecik-kecik dulu? Kalau korang nak tahu, yang baju putih tu bernama Sik Siu Lung manakala budak gemuk yang selalu buat kita mengilai ketawa ialah Kok Siu Man. Mereka kini masih berlakon filem tetapi watak tak segempak masa kecik-kecik dulu. Apa pun, jom kita lihat macam mana rupa mereka bila dah meningkat dewasa. Hehehe ;3








Nasihangit rasa korang tahu bezakan yang mana satu budak gemuk dengan kurus. Sekali imbas, muka dewasa Sik Siu Lung dah macam Khairul Fahmi Che Mat pula. Hehehe ;3
Comments
5 Comments

5 mangsa nasihangit:

+kasih+ said...

kekecik chomey dah besar pun chomey gak... ;p

Jee Remaja said...

shaolin kungfu'jejejeje_nice ne flim'lucu masi engt ah'haha'giler ah',

HAFIZAL said...

MEMAG BEST CERITA DIAORANG DULU...AKU SUKA TENGOK

mieyza jelita said...

apasal la depa x blakon watak gempak cm dlu,,,rupa xbrubah lgsung..mkin hnsem

mieyza jelita said...

apasal la depa x blakon watak gempak cm dlu,,,rupa xbrubah lgsung..mkin hnsem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...