JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

05 January 2012

3 WTF!! TREND TERBARU AWEK DI JEPUN


Kalau di barat tersohor dengan planking, duck face, ice coning dan macam-macam lagi, Jepun turut tidak ketinggalan dalam mencipta trend mereka sendiri. Terkini, semua awek Jepun mempunyai tabiat bergambar seperti di bawah. Nak tahu macam mana? Sila teruskan bacaan. :)












Nasihangit pun tak tahu kenapa awek-awek Jepun ni suka bergambar jilat tombol pintu macam ni. Bagi mereka yang ada kawan perempuan Jepun, pastikan korang tak pegang tombol pintu rumah diorang. LOL. ;D
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

bannie said...

perh tak kiut langsung!!kawaiii kawaii amendenye ni?

yo87 said...

tu la pasal. mencarut betol. hehehe ;D

Cik Eyqa said...

yek... gle je...mcm2 org bley pk kn?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...