JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

23 August 2011

7 MASA ITU EMAS ???


Adakah korang termasuk dalam golongan liat nak bangun pagi pergi kerja atau ke kelas? Jangan risau, nasihangit ada jalan penyelesaiannya. Apa kata korang bertukar kepada jam baru ini. Confirm korang cepat sedar. Hahaha :D



Makim lama korang tak bangun hentikan jam, makin cepat duit korang hancur. Hehehe ;)
Comments
7 Comments

7 mangsa nasihangit:

teratai said...

mau bangkrap kalu gini!

Syakir Rahman said...

ngahahahahaha....jam ni utk kes trok sgt nk bgun ni....

Mira R. said...

HAHAHAHAH. sib baik aa gua tak seteruk ni. . . hehe

gadis kepastian said...

haha law buat kat mr car mcm nie mmg laju jew dia wat kerja..sebab duit penting dia cakap...xelok membazir tapi harus memboros...hahaha

RasyidHamid said...

ganti la duet tu ngan kertas..hahah

Gaara said...

terbaik betul la jam ni..lambat bangun duit hancur..tidur atau duit?haha!

CikHaniBhulat said...

terbaek.patut hadiahkan pd org yg kuat tidur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...