JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

23 August 2011

6 SUNWAY LAGOON


Meskipun nasihangit sudah berada di KL selama 6 tahun, nasihangit belum pernah menjejakkan kaki ke Sunway Lagoon. Teringin jugak satu hari nanti nak ke sana. Mesti best kan? Bagi yang telah pergi, mesti banyak kenangan yang terindah boleh diceritakan dekat nasihangit. Yang belum sampai kat sana mesti kecewakan? Tapi anda semua jangan bimbang, nasihangit boleh bawakan pengalaman ke taman tema naik gelongsur air terjun tu. Sila scroll down gambar kat bawah ni dengan tahap selaju yang mungkin, baru feel. Hehehe ;) 




Macam mana? Best tak? Nak ulang? Jom naik balik. Hahaha :D
Comments
6 Comments

6 mangsa nasihangit:

aimi adilah said...

seronok.... rse cm kite je ygnaik bnde alah 2... nk g btl2 lh :)

afeb pilah said...

besssssssssssss~~~

jom buat lagii!

nadia said...

terbaekkklahhh! hehehe
nk wat byk2 kali la.hehe :D

cik tenggiling said...

best2.. syok tu..

earnic said...

perghhh best gilaaaa!

CikHaniBhulat said...

nak sampai atas, tercabut skru2 lutut..but nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...