JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

20 August 2011

3 SUKAN TERJUN PAPAN ANJAL


Korang pernah tengok tak sukan terjun papan anjal? Tipu kalau korang tak pernah tengok. Antara aspek yang menyumbang pemarkahan tinggi kepada terjunan ialah effect percikan air dalam kolam ciput jer. Kalau korang perasan, semua ahli terjun papan anjal semuanya kecik, kurus dan slim badannya. Jadi, kenapa orang berbadan besar tak boleh masuk game ni? Bias la. Jawapannya ada kat bawah ni. Hehehe :p




Amik kau, boleh terpelanting buaya dalam sungai tu. Hahahaha :D
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

sally wanny said...

hihi..
kesian
lau dah ade bakat nak wat cmne kan!

yo87 said...

klu kat atas tu bukan berbakat namanya tapi berkabait. ;p

CikHaniBhulat said...

boleh lencun juru foto kena tempias

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...