JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

20 August 2011

6 EVOLUSI DISKET


Korang masih ingat lagi tak bagaimana rupa disket? Kalau nak tahu, rupanya macam kat atas la. Dulu nasihangit pernah gunakan disket ni sebagai storage utama. Memang dah terbiasa dengan nama 1 of 12 dan berikutnya. Ye la, tahun 1910 mana ada Blu-ray disk. Hahaha ;D. Apa pun, jom kita ushar evolusi disket sehingga ke hari ni.




Erk, ada lagi ke orang yang pakai disket hari ni? ;p

Comments
6 Comments

6 mangsa nasihangit:

Aibat said...

ada lagi kot yang guna disket...hehe..:)

Anak Wak Mail said...

haha,,baru je operasi membuang disket minggu lepas..semak je disket..hihi..:P

::budak:: said...

xnampak pun setakat ni org yg masih gune disket..hehe..

ABC said...

disket sudah jadi barang antik...susah nak jumpa sekarang nie...

Dewi's Artwork Station said...

external floppy A pun xde jual dah...hahaha..tp rsa cm baru 4thun lps diploma dlu masih pakai disket..hm..

CikHaniBhulat said...

pakai masa sekolah rendah dulu =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...