JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

24 August 2011

4 PENGEMIS DI AMERIKA


Bulan puasa ni nasihangit tengok ramai yang gunakan kesempatan untuk bersedekah. Alhamdulillah, baguslah kalau macam tu. Lagi pun kesian juga nasihangit tengok peminta sedekah dekat Malaysia ni. Namun, kalau yang sihat walafiat memang nasihangit tak bagi la. Kat Amerika pula pelbagai cara kreatif diorang pakai untuk menarik orang bersedekah. Sila teruskan bacaan yer. ;)




Hurm, korang pernah jumpa tak peminta sedekah yang kreatif macam ni dekat Malaysia ? hehehe :D
Comments
4 Comments

4 mangsa nasihangit:

baca dan senyum said...

yang last tu kelakar

saya_arief said...

macam2 ayat dowang tulis.
:D

Lynn said...

Nak kate pengemis kat Malaysia lagi kesian, jadi tempang sana, hilang ganggota badan, yang gambar kat atas tu tengok macam sihat belaka siap nak mintak beer gitu

CikHaniBhulat said...

sihat tubuh bdn pon nak ngemis..hurm =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...