JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

16 March 2012

3 FAKTA TENTANG SAIZ BRA


Pernahkah korang terfikir kenapa pereka baju dalam wanita menggunakan abjad ABC bagi mewakili ukuran dada perempuan? Kalau nak tahu kenapa, sila teruskan bacaan. ;3



Ooo..macam tu rupanya. Hehehe ;3
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

Sam Banjamin said...

hmmm... logik-logik... pelbagai saiz... pelbagai bentuk... hanya pada wanita... lelaki? yg tu 'f'... fake!

+++++

jom kunjung blog saya. harap ade hubungan dua hala dari gang-gang gerila penulisan kreatif ni...
dengan rendah diri dan rendah hati, mengundang tuan/puan ke blog saya. tinggal2kan lah jejak atau komen di mana-mana

http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/soledad.html


zul a.k.a sam banjamin
(pengasas gerila penulisan kreatif)

AmyZana said...

LOL at the fake on xD

Ashiqin Zolkifli said...

yang saiz H tu macam lutut je.. zzzzzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...