JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

26 September 2012

0 OMG!! MAKAN AYAM HIDUP-HIDUP


Miskaulah (38) penduduk Dusun Janganasem, Desa Trompoasri, Kecamatan Jabon, Sidoarjo Indonesia memang betul-betul gila. Sebab? Sebab beliau gemar memakan daging mentah-mentah sejak dari kecil lagi hingga beliau tidak gemar pada nasi.







"Kalau makan ayam perut saya boleh kenyang, apalagi darah ayam rasanya manis-manis hangat. Kalau sekarang, setiap hari hanya menghabiskan dua ekor ayam. Berbanding dahulu, setiap harinya habis 5 ekor ayam," kata Mama Pretty, nama panggilan wanita itu yang juga seorang DJ radio di Tanggulangin, Sidoarjo Jumat.

Namun Mama Pretty mengakui tabiat memakan ayam secara hidup-hidup kadangkala memberi masalah padanya kerana jika beliau tidak mempunyai wang beliau terpaksa merembat ayam-ayam saudara maranya. Mujur saudara-saudaranya memahami tabiat beliau.

"Kadang-kadang itu kalau tidak punya wang ayam di belakang rumah milik saudara-saudara saya itu saya makan. Mereka pun menyedari kerana saya memang memerlukannya. Kalau sehari tidak makan ayam, tubuh ini seperti lemas tidak bertenaga," ungkap wanita ini yang mengaku memilik dua orang anak.

Soal rasa, menurut Mama Pretty, memang daging dan darah ayam lebih lazatt meskipun dirinya juga suka memakan ular. Namun dia kini trauma memakan ular, kerana pernah keracunan selepas menyantap binatang buas tersebut.

Gila!!! Kenapa tak makan gajah hidup-hidup? Hahaha ;3

kredit: http://mygoblog01.blogspot.com/2011/06/miskaulah-wanita-pemakan-daging-mentah.html
Comments
0 Comments

0 mangsa nasihangit:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...