JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

03 August 2011

6 PERUT BULAT MACAM MENGANDUNG


Pelik tetapi benar!! Itulah yang terjadi kepada remaja berusia 23 tahun di England bernamaa Kerri Dowdswell. Yang peliknya, perut si Kerri ni akan mengembung apabila menjamu selera sehingga orang luar tengok dia pun ingat dia ni mengandung. Perut dia akan kembali normal setelah beberapa jam. Doktor sendiri buntu nak menyelesaikan masalah Kerri malah segala ujian telah pun dijalankan namun gagal menemui puncanya. Itulah kuasa Allah S.W.T. ;) Sila teruskan bacaan untuk lebih gambar sebelum dan selepas makan..



Gambar sebelum dan selepas makan Kerri ni. Kesian, sampaikan dia terpaksa memakai seluar orang bersalin untuk menampung saiz perutnya yang akan mengembung selepas makan. Kalau kena kat lelaki macam nasihangit, doktor terus kata boroi je. Hahahaha. Kalau kat pompuan, macam-macam tuduhan kena. ;)


Sumber : Daily Mail
Comments
6 Comments

6 mangsa nasihangit:

miss nafira(myeryn) said...

hoho..bahaya btol jd cmni..
hari2 'pregnant'

Kak Imun said...

Alamak, kesian pulak. Hari2 kembung macam tu...

violet lavender said...

isy takotnyerr.. cian die..

yo87 said...

tu la pasal. insaf. ;)

Mrsfaizorworld said...

peliknya... macam mana tu yek... ish.. pe;ik sungguh.

yo87 said...

tak tercapai akal. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...