JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

30 November 2011

5 AKSI MINAH REMPIT BILA DAH BERKELUARGA


Kalau waktu muda-mudi ni, minah rempit akan tolong mat rempit untuk buat willy. Bila dah berkeluarga dengan mat rempit, minah ni dah tak dapat buat aksi macam willy lagi sebab dah tua dan tak larat. Tapi, masih ada aksi yang boleh minah ni buat. Nak tahu aksi apa? Sila teruskan bacaan. :)



Tu dia, aksi susukan anak atas motor pulak. :D
Comments
5 Comments

5 mangsa nasihangit:

aimaniman said...

kalau dah minah motor,cintanya pada motor memang x leh disentap, sbb tu sanngup buat apa je kat atas motor kann..

Cik Bhulat said...

gile seksi naik moto, kalo terterap tu..haih, menangis kenangkan kulit =)

Tukang Kentut said...

Amboi! Atas moto pun boleh buat benda tu yer.. Segalanya moto la bagi depa ni..haha

Cik tikah said...

bawak bersabar la. menyusu lah kat rumah. aish..

NA SAYANG said...

Jom merempit http://bit.ly/RmgfXm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...