JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

09 August 2011

9 CARA ROMANTIK UNTUK CLASH


Masa nak ajak couple, bukan main romantik lagi. Macam mana nak clash secara romantik gak? Jangan bimbang, nasihangit ada sediakan tutorial kat bawah ni.. hahahaa ;p



Macam mana? Terbaik dan romantik tak? Hahahaha ;D
Comments
9 Comments

9 mangsa nasihangit:

Zulfahmi Abidin said...

hehe. cara gile klu buat mcm nie. mcm lahanat punyer perangai.

afeb pilah said...

style!

FM said...

tu nk cari gaduh tu..

notti netti said...

hahah, rasanya si pompuan akan standby pisau kat rumah...si lelaki get ready yer.

fairus said...

BEBETUL PUNYA MARAH NI...

NMH said...

errkk...menimbulkan perasaan yang kurang enak dekat perempuan tuh..-.-'..iaitu marah

Tasha said...

carik nahas ade ni..haha

nuRuL haNis said...

bukan takat pisau je pompuan tu standby, dgn parang dan panah sekali. haha!

CikHaniBhulat said...

mmg nak makan kaki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...