JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

24 June 2011

5 PENDAKAP GIGI AKA BRACES


Korang mesti pernah tengok orang pakai pendakap gigi aka braces kan? Dah macam robocop nasihangit tengok. Tapi  tak ape sebab untuk tujuan penyusunan gigi serta mengembalikan keyakinan diri. Namun, pernah ke korang tahu macam mana gigi yang lari alignment boleh ikut litar balik? Jom layan gambar format GIF kat bawah ni..



Haaa...kan dah comel senyuman tu. =)
Comments
5 Comments

5 mangsa nasihangit:

armouris said...

lagi info tentang pendakap gigi di SIHAT SELALU - Kaedah Memasang Pendakap Gigi

armouris said...

lagi info tentang pendakap gigi di SIHAT SELALU - Kaedah Memasang Pendakap Gigi

Hans said...

wahhhh
terus sama

Sam Banjamin said...

wowww!!! ini memang terbaik... cantik sempurna betul hasilnya... thanks.. nice entry.. good info... syabas!

CikHaniBhulat said...

cantik..nak jugak gg yang cantik, tapi mahal kan pakai braces..mcm menyakit kan je paki natang ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...