JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

01 January 2012

6 WANITA TERCANTIK DI DUNIA


Pernahkah korang terfikir macam mana raut wajah wanita paling cantik dalam dunia ni? Mungkin korang pun sukar untuk bagi jawapan yang tepat. Namun, nasihangit boleh bantu korang dengan mencantumkan wajah-wajah pelakon Hollywood yang cantik dan hasilnya adalah seperti di bawah. :)



Inilah wajah wanita paling cantik di dunia. Namun, bagi nasihangit, wanita paling cantik di dunia ialah wanita yang solehah. :)
Comments
6 Comments

6 mangsa nasihangit:

Ain Zulaikha said...

hahahahha, ni ke cantik di dunia? T___T

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

kira oklah...Neelofa lagi cantik dan cun haha :P

Emmet said...

nice post oh... blog ni pun lawa.. :D

baimgee said...

Cantik Sangat...!!!

Milo said...

Anne Hathaway!

::aMaD:: said...

teori je ni?haha
cantum-cantum pastu dapat mcm tu.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...