JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

16 August 2011

3 BUNUH ANAK KERANA JUSTIN BIEBER


Gara-gara anak perempuan peminat fanatik Justin Bieber, seorang bapa tergamak membunuh anaknya. Sila teruskan bacaan untuk info yang sadis ini beserta gambar mangsa dan bapanya. ;(


Kurang sorang fans Justin Bieber dalam dunia ni. Takde lah membazir gas oksigen dalam udara ni oleh fans Justin Bieber. Hahahaha :D 
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

MUHAMMAD MURSYID said...

Aku pun x minat dia ni..sbgai org yang beragama Islam mmg x ptut snjung org mcm ni. Knapa kte bley snjung org mcm ni sedangkan Nabi kita org yang pling mulia kita x snjung..

cik tenggiling said...

pelik la.. asal ramai sangat ske mamat bibir ni

iefa said...

haha. nonsen,, dr cite kick-ass... saje je tu maen tmbak2 ngn ank die.. :)

sy skong komen mr. muhammad mursyid n miss tenggiling tu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...