JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

16 August 2011

11 SPOT THE DIFFERENT !! part3

Bolehkah korang mencari apa yang tak kena dengan gambar kat bawah ni? Hanya Maniam mengenal Manikam a/l Doraisamy. hahaha ;D


Amacam ? Jumpa tak? Kalau dah jumpa, sila bagitau jawapan korang dekat ruangan komen yer. hehehe ;)
Comments
11 Comments

11 mangsa nasihangit:

sue-sama said...

tangan budak pakai baju pink pekat tu mcm pelik je

yui92 said...

lubang hidung budak yang kat atas tu terbalik =p=p=p

nicko said...

hidung terbalik..haha

Dalin said...

hidong budak atas tu mcm pelikkk je..?

MUHAMMAD MURSYID said...

Budak 2 spisis kerbau pendek kot..haha..

yo87 said...

hidung tu dah betul, tinggal lagi satu. APa die? hehe ;p

allyn said...

sorang budakk tuwhh laki en ?

yo87 said...

@allyn

ntah la. xpi tu bkn persoalan dia. hehe ;p satu dah terjawab iaitu hidung bdk kat ats tu terbalik. satu lgi sape bleh bgtau? hehe

mizzjae said...

hidung and mulut budak tu

BOXT said...

TRY ROTATE GAMBAR TU.....HAHAHA

yo87 said...

jangan rotate laptop plak. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...