JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

10 August 2011

14 KEKECEWAAN DI BULAN RAMADHAN


Nasihangit rasa inilah kekecewaan paling terbaik. Mak ayah berjanji kat anak-anak diorang, sape puasa penuh, nanti boleh berbuka dekat KFC. Tiba masa nak berbuka, KFC tutup pulak. Hahahaha. Nangis tu KFC tutup. Takpe, meh nasihangit belanja laksa penang nak tak? :D
Comments
14 Comments

14 mangsa nasihangit:

cik Dil said...

bukan ke kfc bukak 360 hari ke??

yo87 said...

tak semua,cik Dil. ;)

Cik Bell said...

eh2..air mata betul la..haha

kjaharun said...

ada kah ini cerita betul??
hehe

yo87 said...

ni versi parody.. hahhhaa

eddy syrol said...

huhuhu..kesian anak2..skrg ayam cam kfc ley buat kat rumah...hhuuhu


SEGMEN PERTAMA EDDY SYROL


INI BLOG EDDY SYROL

afeb pilah said...

xnk laksa, kalau belanje nasi hangit bole? hehe,,,

sakurasue said...

wah siannye.. pic tu for real ke?

shafiqabdshukor said...

sabar la ye..
huu~~ sedih tu citer ni..

NurulAini said...

hehe.. sedihnya.. xpe, nak wat cane.. bkn rezeki.. :)

yo87 said...

afeb pilah > hahaha. laksa penang sbb tu juadah berbuka aku hari ni. Bleh tongtong. hheeheh

::cikjuju::◕‿◕ said...

ahahaha...adeh...siannnye.....suh mak balik goreng lagi sedap..^^

cahayakehidupan said...

adakah picture ini diedit balik? =P

CikHaniBhulat said...

tgk je la gmbar atok kfc tu snyum =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...