JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

27 July 2011

15 JIRAN YANG BAIK


Semua orang kalau boleh nak dapatkan jiran tetangga yang baik dan peramah. Tapi, kat bawah, jiran ni terlampau ramah la pulak. ;) 








Ha, kan dah dapat free show situ. ;D hahahahaha

Comments
15 Comments

15 mangsa nasihangit:

Queen F said...

pulak dah -.-' banned terus lah jiran gini -.-' jiran yang baik kadang2 susah nak carik.. :)

Aimifiqa said...

bahaya jiran mcm ni. kes lain jadi nye nanti.

yo87 said...

hahaaha. klu laki suka la dpt jiran gini. ;p

alepridz said...

hahaha... tak leh blah... aku rasa stim terus jiran tu...

http://www.alepridz.com/

yo87 said...

klu laki dia tahu, mesti kecewa. huhuhu

Adzrien Shoppe said...

he..he... nak tengok sgt..amik kau. mcm2 depa ni

@juera said...

amboi peramahnya..nsib baik bkn jiran aku..haha!

yo87 said...

hahaha.. klu pmpuan mesti dia tak tunjuk. ;p

Dea said...

eii...mcm la org nk tgk..:P

nursyamime said...

dasyat ye jiran cenggini..har3

Blog Sensasi said...

jiran yg pemurah..serah segalanya

blog-tips-kurus said...

'kalau hidup tak mau berjiran, ibarat MATI TANAM SENDIRI'-Fifi Fairuz Fuyyoooh!!

yo87 said...

ni jiran yg betul2 bagus ni. hahhaa

alinac lover said...

hahhaa sabr jela

CikHaniBhulat said...

seronok la jiran sebelah kalo org bujang!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...