JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

18 August 2011

36 JAMBATAN GANTUNG TERPANJANG DI TELUK CEMPEDAK


Siapa pernah pergi ke Pantai Teluk Cempedak? Seriously, nasihangit tak pernah sampai kat sana. Bagi yang pernah sampai, korang mesti pernah lalui jambatan kayu kat sana kan? Namun, korang tahu tak, kat Pantai Teluk Cempedak juga ada jambatan gantung terpanjang di Asia Tenggara? Sila teruskan bacaan untuk melihat panorama jambatan gantung yang nasihangit maksudkan ini. ;)



Gotcha!! Selamat hari raya. Maaf zahir batin daripada nasihangit. Hehehe ;P
Comments
36 Comments

36 mangsa nasihangit:

gadis kepastian said...

haha sweet sgt...

next entry gk crita nak tgk awek pandai masak kew x...

nc hangit ngah cari calon kew??hehe

pamie said...

cis..terkejut aku..patut pelik je angle kamera tu..ada intro cacing-cacing lagi sebelum gmba hantu tu..

teluk cempedak best! hujung jambatan tu boleh jumpa teluk..best lepak situ..hehe..

NisaAdnan said...

HAHA PLAWOK PLAWOK

udacun said...

ciss ciss ciss.. seb bek tgk wktu pagi.. seram dowhh

Adam Idris said...

perghhhh sengal ! hahahahaha

.::: Princess MOMOY :::. said...

haha... dah agak dah mesti ada yang tak kena nih

LeyRa.Hamid said...

hahaha..terus tercelik mata yg rasa kuyu dek penat bersahur ini hari..

cik_paan said...

chitpoddah!!

yo87 said...

@gadis kepastian

Kalau dapat yg pandai masak best la. sbb nasihangit suka makan. hahaha :D

cik dot said...

haha. nice gler gmba. agk tkjut gak r.

Yaya said...

opocot! terkejut aku! patot cam pelik je. haha.

apex said...

hahaha.....saya belajar kat kuantan da 3 thun and slalu jugaklah lpak kat TC tu...tak pernah plak dgr TC ada jambatan gantung. rupa-rupanya...........fu~ =)

Watashi Pelangi said...

cantik gadis misteri 2.. waaaaa gua kena tipu maa!!!!

yo87 said...

@apex

hahaaha..nasihangit langsung tak pernah pegi sane. Insyaallah, satu hari nanti sampai TC. Tapi tak nak lah gi dekat jambatan gantung ni. hahaahhahaaha :D

Mila Ahmad said...

oh mak kaw!!!teanjat boboy hahaha...

qemaishak said...

Giler r seram hihi...cepat2 scroll bawah hihi..

Jangan harap awek je pandai masak, kamu tu pun kalau pandai masak lagi hebat dipandangan aweks.

yo87 said...

@qemaishak

Yeke? nasihangit tau makan jer. hehe ;p

penaberkala said...

LOL

memang hangit habis,haha

khairul said...

ceh !

Rojak Punya said...

monyet di sana sini

sall said...

masa sampai sana monyet2 tengah tido. so xdpt nak tengok gelagat monyet2 nakal.

Azham Vosovic said...

hahaha, jahat gila hehehe

♥NuR SyAFiQah♥ said...

selalu pegi sini tapi xtau lak jambatan gantung tu terpanjang di asia tenggara...hehe

*rainyscream* said...

T-T

AziE said...

Mula tu terasa pelik pasal jambatan gantung tu...mana ada...rupanya hang nak pekena ya

danish said...

Pandai memanipulasi gambar. hebat

Farah said...

terkejut tetiba kluar gambar antu.hahax

SoLy SoLicious said...

waalllweehh...entri bikin sakit jantung.... nasib bek x semput...huhuhu

yo87 said...

@SoLy SoLicious

OooOOOooo sori SoLy. hehehe ;p

eyna lollipop said...

terkezutttt~

Nur Fannun said...

tak pernah pi, eh, buln pose mne de hantu le..

Nana (phoged) said...

dush3...
1st time dtg sni pn da tsentap...
aiyarkz!!

yo87 said...

@Nana (phoged)

Kira ni kenangan terindah la datang kat sini. hehe ;p

me | is | aku said...

hahaha~
ptot cm pelik je tgk gmbar jambatan gantung ni. grrrrrrr~

yo87 said...

@me | is | aku

hehe. dah kena ;p

ashafanie said...

sib baek bukak entry ni xtengahmalam sangt..huhu..entry mantappp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...