JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

15 August 2011

15 FAKTA DI TANDAS

Kali ni nasihangit nak minta pendapat pembaca lelaki dan perempuan. Korang bersetuju tak? Hahaha ;p

Ni belum part bersolek lagi ni. hehehe ;p
Comments
15 Comments

15 mangsa nasihangit:

FiZ said...

hahaha....pendek kata. prmpuan mmg pembersih dan teliti...lelaki cincai je..;p

yo87 said...

hahaha... ;D

yui92 said...

haha..xbetol sgt...lelaki pun basuh tangan dan keringkan jugak =p=p

Domo Mega said...

jht sungguh siapa wat gambar ni...igt semua perempuan ni leceh ke??? diorg pembersih :P

akubersamaCahya said...

see.. perempuan sgt details esp dlm kebersihan and adab.. adab dalam toilet pun ada tau.. ^^v

dillaazman said...

hahah!! sangat tepatlah gambo ni...heheh.

MUHAMMAD MURSYID said...

x sume lelaki mcm nie..ade yg lgi pmbersih dri pmpuan pun ada..

AesyaZealous said...

eee kencing berdiri..xelok laa

Finaz Jaafar said...

hahaha..ini ketelitian seorang perempuan okay

yo87 said...

spatutnya ada pepatah:

"Lelaki kencing berdiri, perempuan kencing duduk"

Hehehe ;p

kaizen said...

sememangnye benar!!!

ada mokhtar said...

eh lelaki memang macam tu ke? hehehe...

yo87 said...

ada mokhtar > mana ada. nasihangit pembersih. hehe ;D

Adynda Nurfarina said...

^_^ betol betol betol.. ni la sebabnyer nape gurl g toilet lambat..boyz.u should know the fact ;p

CikHaniBhulat said...

wanita teliti kemas n bersih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...