JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

07 August 2011

18 RESTORAN BERTEMAKAN TAHI ??


Kalau di Malaysia kita ada KLCC, di Taiwan ada apa? Jawapannya ialah mereka mempunyai Restoran Tahi. WTF?? Nak tengok lebih lanjut, sila teruskan bacaan yer. hehehe ;)













Wek.. ;p. Nasihangit sanggup makan nasi hangit berbanding makan makanan kat sana. Pengotor.. ;D
Comments
18 Comments

18 mangsa nasihangit:

Lulu Rahman said...

bapak ahhh . selekeh gile sey . adoi , sebijik cm toilet plak tuh . perghhh , tk sgup nak sahur

AfiekJibril said...

ice cream nmpk sedap..tp ada makanan betul2 nmpak taik..siap ada jmbn lagi...lps makan terus berak..bahaha

Azma said...

apa punya manusia la ni.. x de akai agaknya..wekkk..

::cikjuju::◕‿◕ said...

ade jugak yg berselera yg mkn ek....adoiiii....

::cikjuju::◕‿◕ said...

ade jugak yg berselera yg mkn ek....adoiiii....

merah_s said...

tetapi masih ramai pengunjungnya, zahir nampak kotor, tapi dimakan lazat.. memang menguji minda manusia bagaikan fatamorgana..

yo87 said...

makan di tandas amalan syaitan. manusia pun nak ikut samakan? hehehe

Rain said...

euwww...

berbuka ngn nasi hangit lagi gua sanggup!

yo87 said...

hehehe.. ha, sape kate nasihangit tak laku? ;)

LyaLuna said...

lorrrhh haha mcm2 leee. mknn nmpk shedapp tp da susana mcm tuu ase mcm lam toilet lakkk. mcm hilg appetite jeekk >.<

http://yanadimple.blogspot.com/

Sya Syazana said...

ERR. kalu camni lah, tak bukak pose pon okayy.

yo87 said...

bkk tempat lain je la, Sya Syazana. hehehe

Cik Bell said...

adoii..seleranya makan..huhu..xselera sungguh aih..syukur Malaysia xde camnie,,huhu..

nuRuL haNis said...

yek!!!!!!!!!!

Farhana Jafri said...

diorang ni mmng syg tahi ea?? kat jepun lg dshat, mkan tahi sndri.. siap wt burger ngn sup.. yuck!!!

yo87 said...

Farhana Jafri > pergh, yg tu pengotor namanya. wek.. ;p yg ni kira ok lagi.

Aishah Amira said...

aduhh . sape yg baru nak makan tu bila tengok entry ni kompon terbantut nak makan ahaha . ops puasa ok . huhu selekeh benauuu mereka ni yerk . adoyai . betul la , syukur sesangat Malaysia takde restoran ni . kalau ada , memang tak bertahan lama laaa . boikot habis-habisan . geli nak makan kat tempat macam ni huhu .

Life Is Beautiful said...

manusia yg pelik suker makan makanan yg pelik....hehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...