JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

15 August 2011

2 LAWAN ORANG YANG LEBIH KUAT


Korang mesti rindukan tutorial terbaru daripada nasihangit kan? Kali ini nasihangit akan bagi tutorial berguna untuk menewaskan lawan korang yang lebih besar yang mana korang tengok lawan korang tu pun korang dah tahu tak ada chance untuk menang. Caranya macam kat bawah yer.. ;D



Tanggalkan barang-barang yang berat lepas tu, bukak langkah seribu. Hahahaha ;D
Comments
2 Comments

2 mangsa nasihangit:

Domo Mega said...

yg kecik tu mesti tuan punya blog ni kan :P...dh tentu kena lenyek dgn org besar..dh x jdi nasi hangit dh..dh jdi org hangit daaa....:P

yo87 said...

haahahaha. ;D yg besar tu la tuan nasihangit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...