JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

18 August 2011

4 PEMBAZIRAN TAHAP GABAN


Kita ditegah sama sekali melakukan pembaziran. Tak kiralah makanan, pakaian atau sebagainya. Kalau kat bawah ni macam mana pula? 


Satu pek untuk satu screw je? Nape tak letak dalam plastik pastu labelkan jer kemudian letak dalam sampul yang sama. Dah la yang order tu sorang jer. Pergh, serius membazir. Kalau nasi hangit, boleh dikitar semula buat nasi goreng hangit. hahaha :D
Comments
4 Comments

4 mangsa nasihangit:

L said...

membazir tu amalan syaitan.. huu

jom doa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Muslimah Optimis said...

errrrrrr.. memang membazir.. mana la nasihangit dapat gambo ni?? nasihangit yang oder ek

yo87 said...

@Muslimah Optimis

Ish, xde la MO. ni dari rakan2 internet :)

CikHaniBhulat said...

pembaziran...xbgus ni =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...