JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

18 August 2011

3 CHAT ROULETTE

Nasihangit nak tanya, korang pernah tak pakai Chat Roulette? Bagi yang dah tahu tu, baguslah. Bagi yang tak tahu, chat roulette ialah satu laman web yang mana korang boleh chatting via webcam dengan mana-mana orang asing dalam dunia ni yang turut online pada waktu yang sama. Namun, nasihangit tak galakkan korang mencuba di bulan puasa memandangkan terlampau ramai pervert dalam sana yang suke tunjuk anu. Boleh kurus pahala puasa tu. hehehe ;D Apa pun, kat sini nasihangit ada tutorial untuk kenakan si pervert tu. Caranya ialah menyamar jadi perempuan.. ;)



Hahaha, memang troll tahap gaban ni. Ingatkan perempuan, sekali tunjuk muka, laki daa... Gotcha!! :D
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

Salim Harmanain said...

hahaah trauma aku tgk gambar tu .. :P

yo87 said...

@Salim Harmanain

Hahaha, ntah2 ko pernah jumpa mamat ni dekat chat roulette. ;D

CikHaniBhulat said...

sanggup lilit badan dgn salotap cmtu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...