JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

18 August 2011

4 KANTOI


Kali ni nasihangit nak bagi tutorial macam mana kita nak tahu sama ada pasangan kita tu main kayu tiga atau tak? Perempuan kat luar sana boleh cuba perangkap offside ni dekat pasangan masing-masing. hahaha :D




Hahaha, kan dah kantoi? Namun, nasihangit masih tercari-cari macam mana nak tahu seseorang awek pandai masak ke tak. ;P 
Comments
4 Comments

4 mangsa nasihangit:

violet lavender said...

hampeh.. da spare siap2 dah

sukasuki said...

nak tau awek pandai masak ke x? cuba la suh dia buat 1 masakan. simple pon xpe. xpon time raya, datang ke rumah awek.dan tanya kuat2..ooo,ni awk masak ea?hehe.msti ada family yg akan bukak mulut. ha.boleh ke mcmtu?

yo87 said...

@sukasuki

ha'a. bijak jgk idea tu. xpi xbest ah buat gitu. jatuh maruah dia. hehe ;)

CikHaniBhulat said...

kantoi sudah =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...