JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

22 November 2011

5 GEMPAR!! MAYAT OSAMA BIN LADEN AKHIRNYA DIJUMPAI


Akhirnya, setelah lama mencari, mayat Osama Bin Laden telah pun ditemui di Laut Mati. Nak tahu sape yang jumpa mayat Osama Laden? Sila teruskan bacaan. 



Rupa-rupanya, Spongebob Squarepants yang berjaya temui mayat Osama Bin Laden. Kalau korang nak tengok isi dalam keranda tu, minta lah dengan Spongebob. ;p
Comments
5 Comments

5 mangsa nasihangit:

KERANDA MAYAT said...

lawak ler ko nih...tulun ler jgn wat mcmnih lagi....

yo87 said...

ok. haha :D

naim said...

arwah baik orang nya..

Kalau kita tahu jenazahnya. Lebih baik kita bersangka baik

baca quran hantaq kepada diri nya

banyangkan, pabila kita mati ada hamba allah buat macam entry ini. bagaimana kita rasa?

^_^

semoga anda mengambil sedikit iktibar. Ingat Allah dan Ingat dosa. ok..

Saya bukan ustad. tetapi kita saudara seagama..

wallahualam

ok bro. :)

peace!Assalamualaikum

Anonymous said...

bkn macam ni cara nak tarik orng dtng blog ko...ini kenakan orang namanya..bodohh..!

yo87 said...

@Anonymous

maaf semua. akan lebih hati2 lain kali.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...