JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

22 November 2011

4 JANGAN KUTUK PEREMPUAN PAKAI KASUT TUMIT TINGGI


Korang mesti dah biasa dengar berita model jatuh tersungkur sebab pakai kasut tumit tinggi kan? Lepas tu kutuk-kutuk sebab tak boleh jalan dengan betul. Namun, korang kena tahu, bukan senang nak berjalan dengan penuh bergaya bila pakai objek tu. Kalau tak percaya, kita tengok apa yang terjadi dekat awek bawah ni bila berlagak pakai kasut tumit tinggi. ;)



Amik ubat. Sekali tercampak kasut tu. :)
Comments
4 Comments

4 mangsa nasihangit:

syazana amira said...

aduh..cam sakit ja tengok dia terlentang..

yo87 said...

boleh tahan jgk impak dia tu. hehe ;)

Syakir Rahman said...

kaki terpeleot(erm...mcmner nk eja ek..hahaha)

yo87 said...

btol dah tu eja. hahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...