JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

19 August 2011

21 AKSI DALAM TOILET


Nak tengok aksi dalam tandas di bulan puasa? Nasihangit boleh tunaikan. Sila teruskan bacaan yer. Hehehe ;) 


Hahaha. :D Inilah aksi dalam tandas yang nasihangit maksudkan tu? Smart tak? Ke korang fikir benda lain? ;p
Comments
21 Comments

21 mangsa nasihangit:

afeb pilah said...

ahahahahahahahahahahaha!

+qAsiH naDiRa+ said...

mmg penuh aksi n maksud!hahaha.

Cik Ila said...

Hahahahahahha...gambar ke-2 tu tak menahan! ;)

slm perkenalan..jumpa kt innit td.. ;)

kapten kakak said...

ahaha , telan air laa XD

jaya jr said...

haha..rilek je..die menyamar jadi pempuan kot

Syakir Rahman said...

ngahahahaha...taw cuak...ngehehehe

ken said...

lol.. nice vid edit :P

ipa faiza~ said...

haha. berhantuu cermin tuh! :P

fadh leyanie said...

gambar kedua tu bukan org yg sama kan.

yo87 said...

@fadh leyanie

org yg sama cuma dia edit jer video tu. ;)

Lizzie Yasmin said...

Syok sendiri tue.. hahaha

SwEetForEst said...

^_____^

ZouL said...

hahaha..ingtkan aksi ape la tadi..hahaha

sYafIk-wAy said...

hanya mampu gelak . hahahhaa

Cik As ~ cinta solehah said...

orang skang memang bijak.hahahah

missxidi said...

wakaka!

Zulfikar Hazri said...

ahahahha... lawak...

mula2 aku sangsi,... ni mesti video terkejut hantu ni... hahaa

Muslimah Optimis said...

nice.. ni mesti nasihangit sokmo buat aksi pelik2 kat dalam toilet kan.. haaaa.. aksi tembak menembak ni best jugak

tatkala said...

HAHAHA...nampak cam betul je,hihi..

- zuriey - said...

macam2 hal

yo87 said...

@Muslimah Optimis

haha, alamak kantoi. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...