JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

19 August 2011

5 MAINAN ZAMAN KANAK-KANAK


Korang semua pernah tak main permainan ni? Beli dekat kedai cuma 30 sen pada zaman 90-an. Rendam dalam air semalaman dan tengok dia mengembang. :) Ni permainan faveret nasihangit yang cukup awesome suatu ketika dulu. Budak zaman sekarang ada main lagi ker permainan ni? Semua main online game jer. Hahaha ;D Apa pun, jom tengok video time lapse dinosour ni mengembang.




Smart. :)
Comments
5 Comments

5 mangsa nasihangit:

afeb pilah said...

a ah! besss~~

ade yg kure2 la..mcm2..

yo87 said...

@afeb pilah

layan tu toys ni. ;)

G3-lina said...

dulu bnyk benda ni kat rumAH,, beli pastu simpan dalam bilik.. tp eli la.. sbb dye lembik2.. haha

Farid bin Aspar said...

hahaha.... dulu ada la simpan benda2 mainan dulu nie... tapi sebab tak ada tempat... :(
terpaksalah ditinggalkan... terima kasih membawa memori lama kembali... :)

yo87 said...

@G3-lina

Best wo mainan ni. :)

@Farid bin Aspar

Tu la pasal. Layan main ni. Kecik2 dah belajar sains. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...