JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

23 November 2011

3 TELUR MATA BUAT TELORDIBASUH


Entri kali ni nasihangit nak dedicate kepada telordibasuh sebab dia mahir kalau bab-bab telur ni. :). Soalan nasihangit untuk telordibasuh ialah berapa minit masa yang diperlukan untuk goreng telur sehingga menjadi telur mata yang sempurna macam dekat atas ni? Kalau nak tahu jawapannya, sila teruskan bacaan.





Untuk pengetahuan korang semua, gambar telur mata dekat atas ni ialah gambar hasil lukisan Tjalf Sparnaay dari Amsterdam. Nampak macam real kan? Sedap..:D
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

Yasmin ♥ said...

Laaa . lukisan je rupenye .
Nampak cm real ouh ! :D

tetibe plak rase Lapar , nak masak telur la . HAHA

yo87 said...

tau takpe. detail sgt mamat tu lukis. :)

yuyu aziz said...

real giler. ingatkan sape lah goreng telur 'smart' camtu, sayang nak makan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...