JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

18 November 2011

4 WANITA PALING KUAT DI DUNIA


Kalau nasihangit minta korang namakan wanita paling lawa, pasti tiada masalahkan? Namun, bolehkah korang senaraikan wanita paling kuat pula? Jangan risau sebab nasihangit dah ada calon wanita paling kuat dekat bawah ni. :)



Tengok, selamba jer dia angkat beban tu. Korang boleh lawan ker? :p
Comments
4 Comments

4 mangsa nasihangit:

rebellion said...

hei, ni main tipu ni! wakakaka

yo87 said...

@rebellion

power tu kakak kat atas ni. hehe ;)

Terbelog said...

pergh..hebat2

Metha Lano said...

Saya sangat berterimah kasih banyak kepada PAK MANDALA atas bantuannya saya bisa menang togel, saya benar2 tidak percaya dan hampir pingsan karna angka yang di berikan beliau ternyata tembus. awalnya saya cuma coba2 menelpon, saya bilang saya terlantar di daerah Malaysia. kerja sebagai TKI dan tidak ada ongkos pulang, mulanya saya ragu tapi dengan penuh harapan saya pasangin kali 100 lembar dan ALHAMDULILLAH berhasil. sekali lagi makasih banyak ya PAK… dan saya tidak akan pernah lupa bantuan dan kebaikan PAK MANDALA. kepada saudara yang ingin merubah nasibnya seperti saya silahkan Hub 0823″4898″5714 PAK MANDALA. Demikian kisah nyata dari saya dan ini tanpa rekayasa. INGAT. kesempatan tidak akan pernah datang Yang ke.(2).kalinya…!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...