JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

24 December 2011

5 BEKAS KIUB AIS YANG SEMPOI


Korang mesti dah bosan dengan bentuk ais yang biasa bukan? Apa kata korang cuba pula ais yang berbentuk sempoi dekat bawah ni. Lepas ni korang asyik nak minum minuman berais jer 24 jam. Hehehe :D



















Jadi, mana satu pilihan korang? Nasihangit pilih ais yang berbentuk beruang tu. Sempoi. :3
Comments
5 Comments

5 mangsa nasihangit:

syazana amira said...

cool :D

yo87 said...

mmg "sejuk". hehe ;p

♛ QueAfify ♛ said...

menyelerakan :D

deno said...

kreatif org yng cipta bentuk2 tu

EmpayarUtama said...

bekas ais macam bekas agar-agar zaman dulu, teringat bekas kuih biskut kacang pun iya juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...