JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

05 January 2012

2 APABILA AWEK HOT DAN KAYA MEMINANG LELAKI


Perempuan pinang lelaki? Ya, memang betul. Alkisahnya di China, seorang awek kaya + hot dengan selamba pergi ke universiti tempat pujaan hatinya belajar. Bila tiba di sana, awek ni terus mencetuskan kontroversi dengan menunggu pakwenya pulang daripada kelas. Namun, akhirnya lelaki itu menolak pelawaan awek berani ini. :)








Namun, korang jangan cepat menggelabah maki-hamun lelaki tu. Ini kerana, lelaki itu meminta perempuan tu bersabar dan menantinya tiga tahun lagi untuk dia mencari wang serta membeli rumah dan kereta sebagai persediaan perkahwinan. Erm, awek tu dah lah kaya, lawa pulak tu. Kalau korang sanggup tolak ke? Hehehe :D Apapun, nasihangit puji sikap lelaki yang bertanggungjawab macam mamat dalam citer ni.
Comments
2 Comments

2 mangsa nasihangit:

Gadis Pantai Timur said...

bestnyer..nk jugak..

er said...

bertuahnya badan klu aku jadi lelaki tu.. kehkehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...