JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

17 April 2012

5 CARA SENANG NAK TUTUP BUTT CRACK


Nampak longkang atau butt crack adalah fenomena biasa bila kita tunduk terutama bila tak pakai seluar dalam. Ini terjadi sebab seluar terlalu rendah atau bontot terlampau besar. Nasihangit sendiri pernah alami masalah ini kalau pakai seluar jeans. Hahaha ;3. Namun, mamat dekat bawah ni mempunyai cara yang tersendiri untuk mengatasi masalah macam ni. ;3



Abang ni pakai duct tape jer. Terbaik. Dah tak dedah aurat lagi. Hahaha ;3
Comments
5 Comments

5 mangsa nasihangit:

Liana Ryan said...

Pakailah baju panjang =))

izan supian said...

hahaha...pakai baju panjang pun kalu pungkok dah besar tetap terserlah....

Mr.PinGu said...

hangit betul cara dia tutup tu hehee

Akhelaken said...

hahaha mcm gampang! huhu

Adylia Qarissa said...

hahahahaaa...lawakkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...