JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

06 January 2013

3 KREATIF! AKSESORI HOT YANG JADI BURUAN PEMILIK IPHONE 4S DAN 5


Kini, terdapat pelbagai aksesori untuk iPhine. Namun, aksesori yang bakal nasihangit reviewkan ini akan membuatkan korang tak percaya. Speaker yang mesra alam ini diperbuat daripada buluh 100%. Ini bermakna, korang tak perlu cas atau bateri untuk menggunakan iBamboo tersebut. Korang hanya perlu letakkan iPhone korang ke dalam lubang yang telah ditebuk. Hasilnya, korang akan dapat membesarkan lagi kuasa bunyi iPhone korang. FYI, iBamboo ni hanya boleh ngam dengan iPhone 4/4S dan iPhone 5. Korang boleh dapatkannya di iBamboospeaker.com. Macam-macam cara orang kreatif lakukan untuk buat duit. Hehehe ;3






Berapa sangatlah modal syarikat ni gunakan untuk buat iBamboo speaker ni. Kini, produk ini out of stock. Jual je pape aksesori berkenaan produk Apple. Pasti lakulah. Hahaha ;3

Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

L said...

huu. kalau cmatu, baik amik buluh kat kg je.. haha.. apple2...

yo87 said...

tau xpe. masak la raya thn ni xde lemang. abis buluh kena buat iphone speaker. hahaaha

::aMaD:: said...

betol2..lepas abis guna kat lemang tu buat lah lubang fon tu.cuci bersih2.dah siap lah.jual kt kedai konfem x laku.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...