JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

06 September 2011

9 MAKANAN JIJIK


Awal-awal ni nasihangit pertontonkan makanan yang membuka selera terlebih dahulu sebelum korang semua hilang selera tengok makanan pelik dalam dunia ini dekat bawah. Hahaha ;D


Mata ikan tuna

Balut

Telur semut gergasi

Keju Ulat

Wain tikus

Testis kerbau

Janin manusia

Macam mana? Bertambah tak selera makan korang semua? Hehehe :P
Comments
9 Comments

9 mangsa nasihangit:

aimi said...

ade ke org nk mkn 2 semua???

misyamissyou said...

ewww..makanan banyak yg sedap2, semua tu jugak yg nak dimakan..pelik2 aje..

An Najwa said...

errrr loya tekak tengokkn...

dillaazman said...

kte pernah tengok orang makan balut. rileks jek. pastu boleh cakap "owh, paruh dy tersekat kat gigi" dasyat sungguh manusia~

kay masingan said...

makanan pelik untuk orang yang pelik....
yakkkk!!!!

CikHaniBhulat said...

nak muntah nengok nya

nisasoulheart said...

saya suka mkn mta ikan...tp yg lain tu tk t'gmak la... tgok ja pn, geli...

Anonymous said...

eeeeiiiihhhhh...geli nyerrr...

Life Is Beautiful said...

manusia mmg pelik n complicated....byk lagi benda yg baik n berkhasiat tuk dimakan....pelik....pelik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...