JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

12 October 2011

8 MAKAN MAKANAN YANG DIKENCING SEJAK DULU LAGI


Pertama sekali, nasihangit nak minta maaf dengan tajuk entri yang ntah pape dekat atas tu. Ni sebab nasihangit terkesima dengan pendedahan eksklusif ini. Korang mesti pernah makan mee segera dalam cup bukan? Namun, korang tahu tak bahawa korang telah makan makanan yang dikencing? Tak percaya, sila teruskan bacaan.



Ha, kan kena kencing a.k.a tipu tu? Muahaha :D. Masa tengah buat entri ni, tetiba nasihangit terliur pulak nak makan mee cup. Damn.... hehehe ;p
Comments
8 Comments

8 mangsa nasihangit:

cik ika said...

nasihangit ta bek taw..febret uh

NormaLiza Mah said...

hahahaha.. kena tipu... ki ki ki

Azham Vosovic said...

cis....asyik kena tipu je huhuh

nick dot anis said...

makanan time poket kering

Razil Tahir said...

ini aku yg kena kencing!!
hahahahah XD

BHAIHAQI COOL said...

huhuhuu~~ , ingt kn pee~~

yo87 said...

hehehe, last2, korang pulak kena kencing dengan entri nasihangit. ;p

Anonymous said...

laaa....hahaha..mmg kne kencing lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...