JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

25 March 2012

3 WTF!!! IBU SALAH JANTINA ANAK (5 GAMBAR)


Seorang ibu mengambil keputusan nekad untuk memotong rambut anaknya, Rean Carter yang berusia 5 tahun. Sebelum ini, Carter mempunyai rambut sepanjang 18 inci. Erm, mungkin korang semua pelik kenapa nasihangit nak keluarkan entri tentang ibu potong rambut anaknya? Sebenarnya, si ibu ini tersalah anggap yang Carter ini adalah seorang budak perempuan. Oleh sebab itulah ibunya menyimpan rambut Carter sehinggalah 5 tahun kemudian, si ibu menyedari bahawa Carter adalah seorang lelaki. WTF!! Bagaimana seorang ibu tak kenal jantina anaknya sendiri? 



Selepas sedar bahawa Carter adalah seorang budak lelaki, ibunya terus potong rambut Carter. 




Inilah wajah Carter sebelum rambutnya dipotong. Kalau kita tengok memang macam anak perempuan. Takkanlah si ibu tak pernah memandikan anaknya? Sibuk sangat kot. Semua bagi amah buat kerja. Hehehe ;3
Comments
3 Comments

3 mangsa nasihangit:

Cik tikah said...

bleh pulak mcm tuh. aih!

beLLa said...

er? cmni pun ade? mmg sah xpenah mndikan anak ni -.-

Syafiq said...

Macam lelaki je walau rambut panjang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...