JOM JADI "DOWNLINE" NASIHANGIT

05 October 2012

1 PETUA!! TENTUKAN TELUR SEGAR ATAU TAK


Adakah korang pernah terbeli telur yang dah lama atau hampir rosak? Kalau pernah, korang jangan risau sebab nasihangit ada petua macam mana nak tentukan bahawa telur itu masih segar, elok, masih boleh dimakan atau sudah rosak. Baca cara-cara dekat bawah ni. ;3



Senang je kan? Mesti korang tertanya-tanya tak kan nak bawah semangkuk air dalam market semata-mata nak beli telur? Hrm, itu masalah korang, nasihangit tak nak campur. Hahaha ;3 Tak pun, korang tanya jer Telordibasuh. Dia tahu mana satu telur yang ok, mana satu yang tak ok. Hehehe ;3
Comments
1 Comments

1 mangsa nasihangit:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...